![]() |
Citat:
Tommy Hanné har bra snurr på grejerna och 9 Jones (V86-2) ser fortsatt grymt bra ut och nu borde det väl vara hans tur? - "Ja man kan tycka det. Han känns i alla fall fortsatt väldigt fin hästen i sina vanliga jobb som han trivs med. Jag ville inte gå för tidigt med honom senast då han var så het i starten före ville jag ha rygg med honom lite längre - och vi hamnade lite på mellis. Han gick väldigt bra till slut och kunde sprungit lika fort ett halvvarv till men det är ingen herre man bråkar för mycket med utan jag lät honom sköta sig själv. Jag hoppas att det räcker till en finalplats, för han får inga fler chanser i klassen. Nu ser det ut att vara ett passande lopp och jag är nöjd med att starta på tillägg, då håller han sig lugnare och kanske kör jag mer offensivt nu, det är inte så mycket att förlora och han tål grovjobb bara han håller sig lugn och det är ingen galopprisk. Vi gick tillbaka till öronkappan senast för han hörde för mycket när jag tog bort den, och efter omstarten blev han galen. Barfota runt om igen och han skall ha bra chans. / SS |
Han borde varit sugen i de två tidigare loppen när prissumman var den dubbla
|
Citat:
|
Citat:
|
Hanné gör ingen besviken. Han är precis lika dålig hela tiden:smoke:
|
Citat:
|
Härligt, Svante!!! Nu sjöade jag!!!
:clap::drunk::moneybag: |
Många med från sharps efter andra - bra jobbat, grabbar och tjejer...!
:clap: |
Alltid ta med goop lr kihlström på lågprocentare! De vinner otroligt ofta med dem, man har sagt det förr, men att tippa kuskarna före hästarna är oftast bäst..
Synd då man hade vinnarspel på 2an, men vad fan, man e glad ändå=) |
Elit Sjöhammar på plats nu trots läget - 3.00 på Bet365...
:moneybag: |
Oj va dålig favoriten var
|
Rackarns vad DUMT av mig och dubbla dagens system med Kalle Quivivra. Vad tänkte jag på. När chansen finns att bli ensam vinnare eller vinna 500 till 5000.
1, 4-6 2, 1-5-6-7-8-9-15 3, 1-2-6-7 4, 3-10 5, 1-3-5 6, 11 7, 4 8, 14 inl o klart :innocent: |
Har inte lyckats komma rätt på jorma i år
|
Vem f.. gav avslag på Its amazing????
Skulle inte tatt bort den,,jev.. nissar till att snacka utan täckning. sista gng man lyssnar på sånt skitsnack.. |
Citat:
"I vinter har han haft svårt att komma överens med banunderlagen och har därför inte kunnat tränas i önskvärd utsträckning. It's Amazing har inte gått snabbare än 1.23 hemma på Stora Alby inför årsdebuten och är inte mogen för några stordåd. Han behöver lopp och har dessutom både fel läge och fel distans." |
Citat:
Stig H. är en lallare...! :evilgrin39: |
Han är ju inte känd för att vara optimist men det där är ju ett rätt hårt avslag. Men hur som så borde 1an vunnit detta. Får bestämma i täten på en 14tid första varvet och blir ju slagen av halva fältet innan den galloperar.
|
1,23 är hyfsat på hans gård. Nedåt 1,17-1,18. Om den är som förr när Stig H var stor.
|
Favoriten va ju usel. Surt att man spikar fel j-la Nurmoshäst, nu vinner väl Askens med halva upploppet
|
Registrerat spel
Datum: 2013-04-24 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 227 Avd Hästar 1 4, 10 2 3, 14 Vadet gäller startnummer 4 x 100,00 kr = 400,00 kr Kvittonummer: 07C6 8268 73DD 8841 |
Skaplig årsdebut!
:clap: |
Citat:
Fan, hade It's Amazing som tredjestreck och B på jokern. Bara hoppas att det jävlas någon annanstans nu. |
-"Vad tyckte du?":
-"Jättepra, jättefin åhh, pra tränad, jättefin". Hehe - denne underbare, Kontio! :moneybag: |
Citat:
När det gäller den bästa insideinfon från stall Nurmos. Ja, då är det PEACE som gäller. När CG ger klart, då är det klart. PEACE är så fin!! |
Tack för snygg info PEACE, klockrent!!:clap:
|
Fly The World till 5.50 på, ja ni vet var...
:drunk: |
Citat:
|
Citat:
|
Så enkelt!
|
Citat:
|
Citat:
Tokrygg på Pilen!! Hela bordet bara stod upp och jobbade in Pilens klartecken Fly The world. Mkt tungt vinnarspel av PEACE. Pilkast:claps: Pilkast:claps::claps: |
Prata om att Sirtonen körde som att förlust INTE fanns!!! Men det visste ju alla!
:moneybag: |
Vet att det inte hör hemma här men, spelade Lewandowski som förste målskytt, 175 SEK, till 14 gånger pengarna - han satte 1-0 i 8:e minuten...!
Sjöar obegränsat nu på allt annat än streckspelen - är nöjd ändå, hehe! Många bäckar små! Edit: Och 150 SEK till 9.00, som tredjemål! Osannolikt! Synd att jag inte fortsatte med fjärde och femte mål...! :cry: :clap::moneybag::moneybag::moneybag: |
Suck. Melander borde inte köra sina egna hästar.
|
Surt - skall inte klaga men hade en H2H med Melander mot Goop, i en dubbel - 2.97, men Melander kan ju fan inte köra finish! Nu var jag hård, men blev sur!
:cry: |
Hur kan man lyckas förlora med Pine Cool där.
|
Säga vad man vill om Melanders (Marcus och Stefan) ska dom vinna ett lopp så är det med en överlägsen häst !! och oftast räcker inte ens det :cry:
|
Citat:
|
Skillnad på kuskar. Goop lyckas behålla spets med en icke startsnabb häst som nog ingen trodde skulle klara att hålla täten.
|
Registrerat spel
Datum: 2013-04-24 Bana: Solvalla, omg. 29 Lopp: 10 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 10 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr = 100,00 kr Kvittonummer: 8FCC E6CE 31B7 8041 |