![]() |
3
11 10 6 5 5 2 |
mina chanslösa är.
avd1. 7 KASH'S CANTAB avd2. 5 STEPPING MEMORY avd3. 8 ORACEL avd4. 9 GULI JÄRVEN avd5. 3 MAGIC BROLINE avd6. 5 STEIN DAYLIGHT avd7. 9 ED YOU |
3
11 8 6 4 5 9 |
3
5 4 4 4 2 1 |
Att folk kallar On Track Piraten, Oracle, Stein Daylight o Ed You chanslösa är i mina ögon helt magiskt, men för all del, det kan gå (och var och en av dessa förlorar iofs oftare än de vinner).
|
avd1. 7 KASH'S CANTAB
avd2. 4 SCOOT TO SCORE avd3. 5 UP DATE HOSS* (FI) avd4. 6 STAMPING avd5. 3 MAGIC BROLINE avd6. 2 TAMBUR avd7. 2 O.U.GLIDE (US) |
Clarund, om du kan kalla Panne de moteur och Hallsta för chanslösa så kan väl folk kalla de 3 du nämnde för chanslösa med ;)
|
Mitt bidrag:
4 Juliano Rags 6 Quite Charming 3 Haraldinho 2 Lomar 4 Magic Broline 5 Stein Daylight 1 Oolong (Oonoooo) ;-) |
Citat:
Piraten känns stenklar från spets och då är 81% / 70% insats på Panne helt obegripligt, men vi får se hur det går. EDIT: kanske namnet på tävlingen är lite tillspetsat :KO: |
WHALZ O CAPONE där var det slut. Hoppas ni hade spikat den på ert V75 system, för att höja oddset på spelet taktisk fint kallas det. :p
|
Hur gick det i dagens tävling Laxdasen?
|
Citat:
MVH Laxdasen |
Citat:
Kanonkul initiativ av dig, den här tävlingen ! Vore tråkigt om du lade ned. mvh |
Citat:
Haha två fadäser bidde det. 1) (Sant om än fel vinnare) 2) Galopp Hultman :( grrr 3) Sant Lallare sa Bull 4) Galopp Faksen Jr (16 starter sedan sist) 5) Sant 6) Sant men fegt. 7) Dagens Skämtfavorit (den och Panne) :gun_bandana: |
Citat:
MVH Laxdasen |