Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Örebro 4/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16092-uppsnack-v75-orebro-4-5-a/)

allaballakaitoz 2013-04-30 21:50

Uppsnack V75 Örebro 4/5
 
Vilka är på plats ?

Om_sommaren 2013-04-30 22:37

Jag inleder: Garantispets på Braås Palema som var riktigt bra sist på Åby. Laddades rejält från start, gick sen en rejäl repa ute i fjärde i sista kurvan. Tror inte Tamla celeber är redo att plocka ner henne än. Det luktar hammare o spik lång väg.

robfri 2013-05-01 06:43

Citat:

Ursprungligen postat av allaballakaitoz (Inlägg 247604)
Vilka är på plats ?

Självklart är man på plats i Örebro på lördag ! Bästa spik, utan tvekan, ORACLE !!

Om_sommaren 2013-05-01 10:35

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 247622)
Självklart är man på plats i Örebro på lördag ! Bästa spik, utan tvekan, ORACLE !!

Du räknar med att han håller ut en vilt gasande kung Åke från start? Inte helt omöjligt men Time to say good bye kan flyga förbi bägge sen släpper han nog till åke om han ställer frågan. årsdebut för timen.

Friskus90 2013-05-01 10:57

Svår omgång på lördag, kan ev bli så att jag kommer vara på plats på lördag.
Bästa spiken i mitt tycke är Avd.2 Nr 5 Rapide Marke.

Söker även fler medlemmar till mitt v75 tillsammans lag "The Outsiders", vi är 8betalande medlemmar idag, och kostnaden är 50kr/andel, man får självklart ta mer än 1.
Här kommer "första tanken" systemet till hur andelssystemet kommer se ut denna vecka

1. 2,4,5,11,12
2. 5 Rapide Marke
3. 1,2,3,4,5
4. 1,4,7,10
5. 1,3,4,5,9
6. 12 Tied Accelerator
7. 5,7,8,9,12,13,15

Kostnad 3500r/1750kr

35 Andelar á 50kr/st

Sugen på att ta andelar eller har frågor? Skicka mig ett pm!

doob 2013-05-02 07:41

Omgångens i särklass bästa spik!

avd.7) 13 WINNING LOVE

Smällfin vid vinst på 14,1 över samma distans i förra starten! Två lopp i kroppen och Lindblom har rejält påställt och siktat mot det här loppet som går på hemmaplan! Sveper packet och vinner lätt! Motståndet är bara oddshöjande! Kan inte förlora som den såg ut sist! Varsågoda! ;)

doob 2013-05-02 07:49

Omgångens bästa skrällar!

avd.1) 5 Pantholops - Inte megaskräll men just nu 25% och det är för lite! Två lopp i kroppen och spurtat som en furie bägge gångerna. Nu är det dags!

avd.2) 2 Västerbo Europe - Äntligen framspår och bra läge! Ser ut att bli totalt bortglömd! PASS UPP!

avd.4) 4 Reina La Caballo - Stark och kapabel rackare! Påställd sist men kom aldrig in i matchen! Lättare motstånd nu (?) och framspår! Chans! Blir nog inte mer än 15%!

avd.5) 2 Fighter Gull - "Nästagångare" senast, blir bortglömd nu! Har läge för smygare i främre träffen och då kan det blixtra till över upploppet!

robfri 2013-05-02 09:22

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 247658)
Du räknar med att han håller ut en vilt gasande kung Åke från start? Inte helt omöjligt men Time to say good bye kan flyga förbi bägge sen släpper han nog till åke om han ställer frågan. årsdebut för timen.

Beckman tar aldrig en längd på Oracle sida vid sida. Ett spår längre ut på Beckman så kanske den haft chans på spets, men jag tvivlar på det också. Absolut är Timetosaygoodbye snabb ut, men jag tvivlar på att Cattis "vill" ladda för att snuva Melanders häst på spets.

robfri 2013-05-02 09:25

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 247841)
Omgångens i särklass bästa spik!

avd.7) 13 WINNING LOVE

Smällfin vid vinst på 14,1 över samma distans i förra starten! Två lopp i kroppen och Lindblom har rejält påställt och siktat mot det här loppet som går på hemmaplan! Sveper packet och vinner lätt! Motståndet är bara oddshöjande! Kan inte förlora som den såg ut sist! Varsågoda! ;)

Winning Love har bra chans, säger jag inget om, men gäller att det stämmer med löpningen, inga duvungar som står på start direkt. Jag tror Eros Tooma, Figaro Sånna & framförallt Porthos Amok är kapabla att springa låg 14-tid över distansen, då behöver Winning ner på VÄLDIGT låga tider för att komma in i matchen över sista varvet

mr_stylez 2013-05-02 09:33

Känns inte Indescribable som en vettig spik då den , äntligen, har ett bra spår? Goop som kör och Tidied lär bli favorit från spår 12 trots att den behöver fler lopp...

Nu underprestera dock Melanders hästar ngt på Solvalla igår, man kanske får avvakta rapporterna lite därifrån.. men Armando lär vika ner sig från spets och Beatles blir fastlåst från innern, och vem ska sen utmana? Känns som given spik för mig iaf.

Rapide Marke ligger också bra till, tycker de andra loppen kräver iaf minst 3-4 streck per lopp, särskilt avd 7!

Men 2 spikar, sen kan man ösa på och hoppas på lite timing =)

robfri 2013-05-02 09:36

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 247853)
Känns inte Indescribable som en vettig spik då den , äntligen, har ett bra spår? Goop som kör och Tidied lär bli favorit från spår 12 trots att den behöver fler lopp...

Nu underprestera dock Melanders hästar ngt på Solvalla igår, man kanske får avvakta rapporterna lite därifrån.. men Armando lär vika ner sig från spets och Beatles blir fastlåst från innern, och vem ska sen utmana? Känns som given spik för mig iaf.

Rapide Marke ligger också bra till, tycker de andra loppen kräver iaf minst 3-4 streck per lopp, särskilt avd 7!

Men 2 spikar, sen kan man ösa på och hoppas på lite timing =)

Du kan vara helt rätt ute, men personligen vågar jag inte plocka bort Ludde & Armando, visst den är bäst över kort distans, men funkar helt ok på medel också, här är det garantispets & över Örebros korta upplopp kan den rinna undan. Som det ser ut nu låser jag detta lopp på 2 & 4.

donkyklonk 2013-05-02 09:37

Helt inne på Figaro Sånna i sista som tål vääldigt tuffa upplägg. Prestationen senast var GRYM och har svårt att se Winning Love ta några 40 meter. Vinner på 14.5? Tror helt de står mellan de där framme, ser inte hur de där bak ska kunna ta 40 meter på såpass bra hästar. Värst emot är Porthos Amok och Eros Tooma!

putte64 2013-05-02 09:55

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 247658)
Du räknar med att han håller ut en vilt gasande kung Åke från start? Inte helt omöjligt men Time to say good bye kan flyga förbi bägge sen släpper han nog till åke om han ställer frågan. årsdebut för timen.

Ingen av dem har någon chans att svara ut timetosaygoodbye

robfri 2013-05-02 09:58

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 247862)
Ingen av dem har någon chans att svara ut timetosaygoodbye

1609 m gynnar innerspår ofantligt, kontra 1640, speciellt på Örebro med deras dosering. Tror Oracle håller spets även om Timetosaygoodbye laddas, vilket jag inte tror den gör å andra sidan

putte64 2013-05-02 09:59

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 247841)
Omgångens i särklass bästa spik!

avd.7) 13 WINNING LOVE

Smällfin vid vinst på 14,1 över samma distans i förra starten! Två lopp i kroppen och Lindblom har rejält påställt och siktat mot det här loppet som går på hemmaplan! Sveper packet och vinner lätt! Motståndet är bara oddshöjande! Kan inte förlora som den såg ut sist! Varsågoda! ;)

Klart bäst men det finns många bra med och det skulle inte förvåna mig om halva gänget går ut i tredje framför Lindblom och helt enkelt är i vägen



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved