![]() |
snyggt kontrat. recation kan bara gå fort en liten bit
|
Hehe! Tarv är underbart! Jag började titta bakåt och utåt när 2an var slagen - alla mina spel skulle ryka, men så kontrar han - tjoho!
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
håller det inte nu så spyr jag och brorsan spyr av både alkohol och torsk!!!!!!!!!!!!!!!! 89750 i värde... fem stycken i sista.....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hoppas på nummer 1, då får jag i alla fall ddn.! Kom igen nu, dasen - denna sätter ni! :cheers::moneybag: |
jaaa hoppas det sitter nu .. gör det inte det har man jobbat för kråkorna..
|
Citat:
Otur på V4 med torsk för den moraliska och KLANTIGT på V5!!! I sista ska jag ha revansch! 1 4 8 10 för DD och V3!! Tål även nr9 på V3! |
jag orkar inte spy hoppas ni förstår det......jobba nu jag behöver ert stöd!
|
Citat:
Borde ju själv också sitta med 7 rätt inför sista, Så dåligt av mig.. Allt lite retfullt, Då spikarna suttit.. |
Citat:
|
robban vinner sista...berg och valla bra komb ! tror jag ..fast det är kontio som kör..
|
Citat:
Jodå, Hjälper till. :) |
Snyggt Laxdasen! :)))
|
Grattis grabbar!
|
Citat:
|
Grattis Dasen:claps:
|
Citat:
|
klockrent intryck på cobol queen. grattis dasen!
|
Riktigt snyggt, grattis laxen:)
|
DaDase!!!!!!!!
:moneybag: Nu måste jag till jobbet - fler hyllningar kommer!!!! :moneybag: |
tack brorsan säkert rejält full inte sett ett lopp men smsat hela tiden jag har rapporterat varje spik som suttit.....ja äntligen slipper man framstå som en idiot på sharps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
|
Grattis laxdasen!
iskallt o spela v8 med 4 spikar :KO: |
grattis laxen:hattenav:
|
svårslaget att dundra in 4 spikar på det viset. respekt!
|
Citat:
Brorsan lär nog vara generös |
usel rens men man slapp spy:)
|
Grattis Laxdasen till 338572 kr:clap:
|
Citat:
|
Citat:
1: 4,6,9 2: 2,4,5,6,13,15 3: 2,5,8 4: 2 5: 12 Hade jag även spikat Cobol Qeen på V86an, Så hade den suttit men lätt att vara efterklok. :) Snygga system doob, Även om det ej räckte ända fram.. |
Citat:
|
brorsan och hans gäng verkar impade....men ej nyktra haha:)
|
Citat:
:hattenav: |
Citat:
:cheers: |
fattar fortfarande inte hur johhny b kemp kunde vinna första. fan vad bleka de andra var i det loppet
|
snyggt dasen!!!!!
|
Var första barfota för Johnny B Kemp och det gjorde skillnaden, Vet ej om de andra var så bleka..
Min Live var lite efter då (märkte ej det direkt), Det första jag såg av loppet var upploppet och satt först och trodde det var i första sväng. Tyckte de körde som idioter, För att förstå att det var upploppet och hade då ej med Quassia Lascaux som kopplade greppet. För att se Johnny spruta förbi, Spikade honom på mitt lilla system.. |
Citat:
|
Lite tröst pengar!
Solvalla 255 2013-05-08 DD Avd Hästar 1 2 2 1 4 9 10 12 100,00 kr * 5 = 500,00 kr 2013 4302 19D9 3B77 8045 8 maj 2013 Utbetalning: 2 703,00 kr |