![]() |
Absolut! Klart det skulle va kul att åtminstone en gång per år få se lite roliga sharpsare....som man bara skrivit med!
|
Ah när man livnärde sig på poker så va det ju julafton på elitloppshelgen. Så himla mycket elitloppsfolk som på kvällen tar sig in på CC för att göra av med lite extra pengar. Ofta blandat med högt intag av alkohol.
Tror jag kör en dubbel själv också. Först Valla för att på kvällen ta sig till Cosmopol. |
Då lär du träffa Conny från gbg... han omsätter obegr på travet och sen tio ggr mer på poker m.m. på Casnot:) Urstark kille
|
Citat:
Kommer jag iväg så ses vi där...! :cheers: |
Pilkast: jag skickade ett privat medd till dig. Så du har möjlighet att höra av dig!
|
Citat:
Jag bjuder dig på en bira även om du saknar tröja:) |
Kul om fler meddelar om/när ni dyker upp. Tar gärna en öl på Ströget kl 11 på lördag den 25/5! sen jobbar vi vidare med ruskiga ideer... för att sedan SJÖA obegränsat!
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas vi som är på plats på lördagen kör ett kul stort bolag ihop på V75. Kul att jobba in ihop!
|
Elitloppshelgen följs såklart på plats, fredag - söndag, från att grindarna öppnas 08.00 på morgonen (lörd & sönd), längst fram vid staketet vid mållinjen, som varje år !
|
Citat:
|
Ska trycka upp en tröja
Vi ses |
Citat:
|
Sharps! Tryck upp tröjor åt oss!!
|