Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Elitloppshelg (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16207-elitloppshelg/)

laxdasen 2013-05-13 09:49

Citat:

Ursprungligen postat av allaballakaitoz (Inlägg 250425)
Sharps! Tryck upp tröjor åt oss!!

Vore så klart det bästa! reklam för sharps och sedan respektive alias. Delas ut när man är på plats. Urstarkt!

cochise 2013-05-13 12:28

jag kommer tyvärr inte till valla...men missar på inga villkor tv-sändningen.
så ni måste se till att ny syns i tv:n :lol:

mindz 2013-05-14 18:27

snart äre dags ska bli grymmt å se live! :)

laxdasen 2013-05-14 21:52

En sjöartröja med LAXDASEN ska tryckas inom kort....hoppas ni gör er personliga tröja med ert alias....annars blir jag beviken!:)

benny28hbg 2013-05-14 23:13

jag kommer att vara där hela helgen och blir garbo i sumpan fredag kväll!=)) vore kul om man kunde bli ett gäng!

Pilkast 2013-05-14 23:28

Fy, fan - ni är inte sjyssta nu...! Verkar inte som om jag får ledigt... Vill verkligen komma och har en t-shirt i högsta hugg OM jag kommer iväg...

:cry:

laxdasen 2013-05-15 09:58

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 250942)
Fy, fan - ni är inte sjyssta nu...! Verkar inte som om jag får ledigt... Vill verkligen komma och har en t-shirt i högsta hugg OM jag kommer iväg...

Tvinga till dig ledighet! åtminstone lördagen! Sen sjöar vi obegränsat!

robfri 2013-05-15 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 250942)

Får ? Ledigt är ngt man TAR sej här i livet.

sheriffen78 2013-05-15 11:29

Blir ett besök i år. Har haft den sjuka turen att vinna ett VIP-paket på en tävling som Atg hade under Olymialördagen :) Hotell, entréer Samt plats i VIP-tält under lördagen :)

laxdasen 2013-05-15 13:12

Hoppas vi kan ses lite allihopa...vi måste ju presentera oss med alias.... sen sjöa.... sen äta lax!

laxdasen 2013-05-15 13:25

Är det bara jag som fixar urstark t-shirt eller tröja?????

laxdasen 2013-05-16 11:14

Hoppas på fler som berättar hur de tillbringar denna helg. Jag kommer att ta en öl på Ströget kl. 11.30 i baren(lördag) längst upp. Då räknar jag med lite sällskap!

robfri 2013-05-16 11:18

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 251234)
Hoppas på fler som berättar hur de tillbringar denna helg. Jag kommer att ta en öl på Ströget kl. 11.30 i baren(lördag) längst upp. Då räknar jag med lite sällskap!

Kan berätta, i en solstol längst fram vid staketet vid målgång, där rör jag mej inte ifrån...:) Baren inomhus ??? Käre vän, det är elitloppshelg !!!

Drickat har man med sej i en kylbag såklart, Trocadero-glasflaska (mörkt glas), ur med innehållet, i med sprit, på med kapsylen, & vips har du 33 cl ren sprit & vakterna säger till en vid ingången: "fan va du ska dricka trocadero". Samma visa varje år :)

laxdasen 2013-05-16 11:20

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 251235)
Kan berätta, i en solstol längst fram vid staketet vid målgång, där rör jag mej inte ifrån...:) Baren inomhus ??? Käre vän, det är elitloppshelg !!!

Drickat har man med sej i en kylbag såklart, Trocadero-glasflaska (mörkt glas), ur med innehållet, i med sprit, på med kapsylen, & vips har du 33 cl ren sprit & vakterna säger till en vid ingången: "fan va du ska dricka trocadero". Samma visa varje år :)

Ja klart man är ute... men jag kommer köpa obegr med öl och sprit o baren:) det blir ända på bara max 10% av det jag omsätter så det gör inget! Men jag lovar att jag ska besöka dig i solstolen....jag åker tåg så orkar ej släpa grejer... men ta gärna med en extra stol så ska du får obegr med vinnare hela dagen... och jag tar gärna emot lika många av dig!:)