Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Elitloppshelg (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16207-elitloppshelg/)

TOBYTYKE 2013-05-16 15:44

10 års jubileum för mig på Solvalla iår. Halsfluss med 39 graders feber, nyopererad i de nedre regionerna 36 timmar före, mm genom åren har inte varit något hinder från att åka.
Ej ledigt från jobb osv duger inte (Pilkast :p)
Dock är jag lite förvånad över att ni mina vänner som är luttrade spelare krökar på banan. Trav och sprit går inte ihop, dock har jag ju varit bakfull i stort sett varje lördag söndag alla år, men på banan så måste det ju vara fokus på rätt saker annars blir man som finnarna som ligger utslagna vid ingången varje år vid 11.30 :)
:cheers:

Snapphanen 2013-05-16 16:42

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 251274)
. Trav och sprit går inte ihop, dock har jag ju varit bakfull i stort sett varje lördag söndag alla år, men på banan så måste det ju vara fokus på rätt saker annars blir man som finnarna som ligger utslagna vid ingången varje år vid 11.30 :)
:cheers:

Det går visst ihop, fråga själv Fylle-Kaj, har inte varit nykter på trettio år och det är fortfarande tränare som sätter upp honom. Obegripligt!

On topic: minst tre sharpsare som tar bilen nerifrån kontinenten upp till Norrland. Hoppas innerligt att jag springer på dig Laxdasen. Då ska du få se på sjö.

laxdasen 2013-05-16 19:27

Citat:

Ursprungligen postat av Snapphanen (Inlägg 251282)
Det går visst ihop, fråga själv Fylle-Kaj, har inte varit nykter på trettio år och det är fortfarande tränare som sätter upp honom. Obegripligt!

On topic: minst tre sharpsare som tar bilen nerifrån kontinenten upp till Norrland. Hoppas innerligt att jag springer på dig Laxdasen. Då ska du få se på sjö.

Ser fram emot alla träffar med alla härifrån! sen sjöar vi helt obegr!

martin10 2013-05-16 21:13

Hej! Sitter på E-läktaren Lördag Söndag med Ingves och Haugstad Tjejer. Kanske vi kan ses sitter närmast stallbacken på e-läktaren

Strappa71 2013-05-17 19:13

Detta blir mitt 20nde raka Elitlopp. Från Copiad till Brad de Veluwe! :)

Campar ca 10m före mål. Tyvärr bara söndagen i år.

För er som säger att ni vill men inte kan har jag bara en sak att säga.

Det finns bara en giltig frånvaro-orsak för mig. Och det är om jag ska på begravning. Och då snackar jag om min egen.

Fyran 2013-05-17 19:58

Jag ska ju se Bon Jovi på fredagen, så jag lär vara på plats lördagen iaf, då övernattning löst sig..! :clap:

Söndagen hänger väl på om man har finanser nog... :p

laxdasen 2013-05-17 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av Fyran (Inlägg 251452)
Jag ska ju se Bon Jovi på fredagen, så jag lär vara på plats lördagen iaf, då övernattning löst sig..! :clap:

Söndagen hänger väl på om man har finanser nog... :p

Vi ses lördag!:)

laxdasen 2013-05-19 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 251472)
Vi ses lördag!:)

Tycker absolut alla som är på valla från sharps borde ses...de som har tröjor visar ju vilka de är men alla smygare får ge sig till känna!:)

Alanya 2013-05-19 23:58

Riktigt rolig idé!!

Nu har jag förvisso inte diskuterat trav med så många här, men några har det ju blivit trots allt! Vore skitkul att träffa några "travare" från Sharps på Valla =)

KP 2013-05-20 11:54

Själv lär jag troligtvis befinna mig där på söndagen. Undra hur en fiskpitt ser ut? :lol:

laxdasen 2013-05-20 13:56

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 251846)
Själv lär jag troligtvis befinna mig där på söndagen. Undra hur en fiskpitt ser ut? :lol:

Undra hur en jordnöt ser ut??? är det inte ett märke för jordnötter haha:) Fiskpitten är alltid urstark...alltid intellektet i behåll och sjöar obegr..... jag är mkt nyfiken på alla som stängt av mig.....på sharps!:)

laxdasen 2013-05-20 13:59

Tyvärr verkar tröjan utebli... illa som fan.. kontaktade tryckeriet idag och de har för mkt jobb så de hinner ej tillverka tröjan... borde ha planerat bättre.....finns det någon som har kontakter inom tryckeribranschen?? Hör av er i så fall!!!

Haltmathe 2013-05-20 14:41

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 251856)
Tyvärr verkar tröjan utebli... illa som fan.. kontaktade tryckeriet idag och de har för mkt jobb så de hinner ej tillverka tröjan... borde ha planerat bättre.....finns det någon som har kontakter inom tryckeribranschen?? Hör av er i så fall!!!

Det finns väl ställen som trycker upp medans man väntar.
Jag skall kolla lite så återkopplar jag här.

http://www.spreadshirt.se/designa-eg...0520124250%3As

Dom här skickar inom 48 tim. Funkar ju om du beställer idag.

laxdasen 2013-05-20 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av Haltmathe (Inlägg 251858)
Det finns väl ställen som trycker upp medans man väntar.
Jag skall kolla lite så återkopplar jag här.

http://www.spreadshirt.se/designa-eg...0520124250%3As

Dom här skickar inom 48 tim. Funkar ju om du beställer idag.

Tyvärr garanterar de leverans mellan 5-7 dagar.... illa....Man är ute i för sent... det var för dåligt att inte planera bättre!

sheriffen78 2013-05-20 16:07

Någon som har plats i en bil från Valla på söndag? Till Göteborg eller i alla fall en bit på vägen?