![]() |
Citat:
|
På T-shirtbar i Skrapan (på Söder i Stockholm) kan man få dem på 2 minuter enligt deras reklam.
http://www.tshirtbar.se/designer/customize 299 kr verkar priset bli när jag testade att göra att t-shirt via deras sida. |
Nu är det tyvärr klart att jag missar årets Elitlopp! Kommer dock vara aktiv på sharps... Låååångt i från optimalt, men ibland suger livet! :cry:
Nästa år, ingen tröst, skall jag skriva in mig på semester redan i januari, 2014...! Kör hårt, ni som är där! Jag avundas er djupt... :clap: |
Ni lär iaf få se en massinvasion av finnar i T-shirt med tryck "Jag är en robotspelare" ....
:drunk: |
Citat:
kommer aldrig att ske för det har aldrig existerat några robotspelare.... det är bara atg som är så långt efter i utvecklingen att man kallar det för det.... hade det funnits kompetent folk på atg så hade detta fått helt andra rubriker. |
Citat:
Hade varit en klart kul grej!! |
Citat:
|
Citat:
Upp till bevis dasen!!! :smoke: |
Citat:
|
Citat:
Det finns en Laxdase i oss alla! :cheers: |
Citat:
När jag tänker efter så lät det där lite, tja, sådär... Hehe! :cheers: |
Citat:
Ja har du haft en laxdase i dig så finns det tydligen två:) jag har ej varit där... |
En blick på väderprognoserna säger sol med lite stackmoln, inget regn och temperatur mellan 15-18 grader. Rätt bra publikväder med andra ord.
|
Lördag kl 11.30-12.00 vi ses i baren på ströget(baren längst upp) tar en bärs så vi vet vilka vi är! Sen är det fritt fram för var och en att sjöa!
|
T-shirt med text kan bli klar.....finns en chans att den hämtas fredag.... i så fall syns LAXDASEN synligt på valla!:)
|