Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V86 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16244-uppsnack-v86/)

Klanke 2013-05-15 19:23

Citat:

Ursprungligen postat av Hank Cracker (Inlägg 251084)
inget trav på TV i dag?

Nej de visar fotboll istället. Trodde själv att de skulle ge gratis v86 men man verkar eller rättare sagt måste köpa ett abonnemang för 39 kr för att se det...

De håller inte vad de lovade i vintras. Trav året om... :whoco5:

laxdasen 2013-05-15 19:25

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 251091)
AHHH! Denna gamla och nostalgiska spelform som man darrade utav lycka när den kom... Kan helt klart vara värt när man har ett par storfavoriter man bara tror vinner samt en rolig platsspel på två gånger som dubblar allt - alla former funkar självklart...

Lycka till, dasen!

:moneybag:

Raket är bra... annars finns risk att man ändrar sig vilket oftast är en nackdel...

nicklasla 2013-05-15 19:28

V86-1 5
V86-2 2, 3
V86-3 5
V86-4 7, 11
V86-5 1, 2, 3, 5, 7, 9
V86-6 1, 8, 9, 11, 14
V86-7 6
V86-8 3, 7, 8, 12, 15

:clap:

loneranger 2013-05-15 19:29

Rent principiellt så tycker jag att har man spelat för en hundring eller mer så borde man få atg live under den omgången. Måste säga att jag tycker det är skitdåligt att dom tar betalt för det överhuvudtaget.. men detta har ju diskuterats förut. Visst det handlar inte om några stora pengar..bara princip...

laxdasen 2013-05-15 19:35

Citat:

Ursprungligen postat av loneranger (Inlägg 251098)
Rent principiellt så tycker jag att har man spelat för en hundring eller mer så borde man få atg live under den omgången. Måste säga att jag tycker det är skitdåligt att dom tar betalt för det överhuvudtaget.. men detta har ju diskuterats förut. Visst det handlar inte om några stora pengar..bara princip...

kan hålla med men så länge det kostar måste man ändå ha det....såvida man inte är en lottospelare som kollar aftonbladet dagen efter...

Stekel 2013-05-15 19:36

Citat:

Eller att alla som omsatt över 10k eller liknande på sitt atg-konto får livslångt live utan kostnad. Inte ett skit får man tillbaka för att man omsätter många gånger fler än medelsvensson.

Pilkast 2013-05-15 19:36

Citat:

Principiellt kan jag hålla med, helt klart - det har jag alltid sagt!

Gött med 2.70 på Carelin, plats - en mycket bra häst det med...

:cheers::cheers:

laxdasen 2013-05-15 19:38

Skönt med 10% ränta på raketen:)

robfri 2013-05-15 19:38

Citat:

Instämmer, självklart ska det vara gratis, det är skitdåligt av atg. Men nu har de valt att ta betalt, & ska man ha ngn chans att lyckas vinna några pengar lär man ha tillgång till liven

robfri 2013-05-15 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 251105)
Skönt med 10% ränta på raketen:)

ja det är mer än på banken det :) bara lennartson kvar nu va ?

DrOc 2013-05-15 19:43

Vinner Handler andra? Pilkast, min idol, vad säger du? ;)

laxdasen 2013-05-15 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 251107)
ja det är mer än på banken det :) bara lennartson kvar nu va ?

ja.. får se om jag vill ha in den.... beror på v86..men är ju säkra pengar om den vinner....så lika bra...

Pilkast 2013-05-15 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av DrOc (Inlägg 251108)
Vinner Handler andra? Pilkast, min idol, vad säger du? ;)

Tack, det var snällt sagt!

Tror tyvärr på favoritseger här - tror Reijo ställt i ordning rejält här och vi får se en uppvisning, denna kuse är kapabel!

Men Handler är helt klart en utav de vassaste utmanarna...

:cheers:

Stekel 2013-05-15 19:47

Löjligt fint tvillingodds med Carelin också! Det såg man i förra starten att det pekade åt rätt håll men att han nog inte skulle räcka mot den bästa här. Synd man säkrade upp med Stickans istället för att dubbla insatsen bara.

Nu plockar Reijo ännu en pinne, skräll på andraplatsen...

laxdasen 2013-05-15 19:49

Vi måste sponsra Klanke.. han spelade 48 kr idag....jag bjuder dig på en öl på elitloppshelgen om du är black bara du kommer:)