![]() |
Citat:
De håller inte vad de lovade i vintras. Trav året om... :whoco5: |
Citat:
|
V86-1 5
V86-2 2, 3 V86-3 5 V86-4 7, 11 V86-5 1, 2, 3, 5, 7, 9 V86-6 1, 8, 9, 11, 14 V86-7 6 V86-8 3, 7, 8, 12, 15 :clap: |
Rent principiellt så tycker jag att har man spelat för en hundring eller mer så borde man få atg live under den omgången. Måste säga att jag tycker det är skitdåligt att dom tar betalt för det överhuvudtaget.. men detta har ju diskuterats förut. Visst det handlar inte om några stora pengar..bara princip...
|
Citat:
kan hålla med men så länge det kostar måste man ändå ha det....såvida man inte är en lottospelare som kollar aftonbladet dagen efter... |
Citat:
|
Citat:
Principiellt kan jag hålla med, helt klart - det har jag alltid sagt! Gött med 2.70 på Carelin, plats - en mycket bra häst det med... :cheers::cheers: |
Skönt med 10% ränta på raketen:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Vinner Handler andra? Pilkast, min idol, vad säger du? ;)
|
Citat:
ja.. får se om jag vill ha in den.... beror på v86..men är ju säkra pengar om den vinner....så lika bra... |
Citat:
Tack, det var snällt sagt! Tror tyvärr på favoritseger här - tror Reijo ställt i ordning rejält här och vi får se en uppvisning, denna kuse är kapabel! Men Handler är helt klart en utav de vassaste utmanarna... :cheers: |
Löjligt fint tvillingodds med Carelin också! Det såg man i förra starten att det pekade åt rätt håll men att han nog inte skulle räcka mot den bästa här. Synd man säkrade upp med Stickans istället för att dubbla insatsen bara.
Nu plockar Reijo ännu en pinne, skräll på andraplatsen... |
Vi måste sponsra Klanke.. han spelade 48 kr idag....jag bjuder dig på en öl på elitloppshelgen om du är black bara du kommer:)
|