![]() |
Jorma kör smart för en gångs skull, såg direkt att Åke hade bestämt sig.
|
jorma vann med hundra
|
åke kör bort sig totalt. varför eldar han på så när han kunde stängt in amaru boko
|
Citat:
|
Citat:
Vafan - skall Commander Crowe vara med - skandal!!! Marshland, tillbaks - grym spurt!!! :cheers: |
titelförsvarare är alltid med..... fattar även du min gode pilkast!:)
|
Citat:
Han får en ändå! |
travelling man hade jag velat se med tidig lucka...3%
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej, jag hävdar fortfarande skandal att denne är med - gamla meriter, eller inte! Men, det är väl som du säger - titelförsvararen SKALL vara med... :cheers::cheers: |
Citat:
Ni kan INTE jämföra Travelling Man med Amaru Boko - AB gick även sista 500 metrarna i dödens och drog fram packet i stenhårt tempo så självklart kan AB göra grovjobbet... :cheers: |
fy fan va dålig man är... missa den kollade inte travtj rank... riktigt illa kan kosta mig laxar rejält...fyyyyyyyyyyyyyyyyy fan!
|
Salsa och spargrisen nu då så man får ett fint plåster för att man lyckas schabbla V8 som verkar bli riktigt fin till slut
Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-05-15 Bana: Solvalla, omg. 32 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2, 9 2 2, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14 3 2, 6 4 3, 6 Vadet gäller startnummer 64 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 128,00 kr Kvittonummer: 2D86 5E45 XXXX 0145 |
Citat:
Salsa har jag på dubbeln samt vinnare på nätet - nu kör vi!!! :cheers: |