![]() |
Citat:
LAXDASEN sjöar obegränsat!!!(framsidan) Vem fan är David P??!!(baksidan):) |
Citat:
|
Citat:
Gör det!!!:) då utses vi till de två mest urstarka!!!:) fan va skönt att krossa finland i morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spikar Rocky och KA Online så vinner de inte stänger jag av och ser bara hockey!:) |
funderar på en laxrosa tröja men då blir väl en klubbad säl när man blir sedd som stjärtgosse:)
|
Citat:
|
Citat:
i morgon blir ni krossade mr joe light! |
Haha, ok... Det är ju så skönt att ni blivit favoriter... :)
|
Citat:
Tror det blir en hit, Gäller att våga för att sticka ut.. Och synas (att) om man ska ha kul, En rolig grej. :) |
Citat:
|
vill ju helst ha en lax och en dase på tröjan men tror inte tryckeriet fixar det haha
|
Lite offside men jag måste få höra vad ni menar med sjöa...
:skamsen: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det hade han fixar redan innan via en miljonvinst. Grattis igen. Bra jobbat. :cheers: |
alla har ju vunnit en halvmille var innan valla:)
|
Skönt att komma hem från att ha jobbat natt - kolla loppen och se att alla mina fem spel satt från igår... 1 H2H, 2 vinnarspel, 1 DD och 1 parlay (dubbel) = 14087 SEK i ren vinst... Jag sa ju att jag skulle sjöa när Cao Dai vunnit!
4 av spelen innehöll Cao Dai som vinnare... Gött mos, må jag säga - inte ofta man kan vinna så mycket på sportbooken och utan hjälp från något utav de stora streckspelen. Fy, faan vad jag är nöjd och glad! Ni glömmer väl INTE bort vem ni fick Cao Dai av - ser att många sjöat igår, men ingen gett mig credit inte, nehej, är det så det skall vara, hehe...! En sådan här dag är ni förlåtna! :moneybag::moneybag::moneybag: |
Citat:
Att försöka hänga med att lusläsa varenda tråd dygnet runt för att INTE missa några tips/rekar blir snabbt ganska övermäktigt!!! |
Citat:
Det var som jag skriver i "dagboken" - jag lägger in spel när jag vill och hur jag vill - INGEN kan ha några krav...! Det har gått så fantastiskt bra i 1.5 månader nu så denna "dagbok"/sheet har blivit lidande... Får se när jag orkar ta tag i den igen. :cheers: |
Citat:
|
Lite skillnad på oddsen på nätet och ATG! Fick 35 ggr på DDn (7x5) och vinnare på båda dessa vinnarna i DDavdelningarna. 24 ggr på ATG...
:clap: |
Citat:
|
Citat:
Men jag har en kommentar. Du tjänar inte så mycket som man kan tro på att spela endast V6. I ditt fall blev "extravinsten" ca 2400kr. Och det blev i alla fall en extravinst. För dem som tippar några snäpp större system på V65 ( än dina 780 rader ) är det inte helt ovanligt att 5orna ger mer än 6an. Dessa spelare förlorar alltså på att spela endast V6. Lägger du till att du ibland missar ganska mycket pengar på 5orna, t ex om en bottenstreckad häst hade vunnit i 5e. Då hade dina fyra 5or gett ganska skapligt. I längden vetetusan om det är så bra med V6 för din systemstorlek. Spelar man mindre system så kommer såklart den här effekten inte i spel på samma sätt. Hursomhelst så är det en sak att tänka på innan man markerar V6 på V65. |
Nej, nu skall jag sova ett par, tre timmar innan V75-tävlingarna börjar - god tur, så hörs vi snart!
:moneybag: |
Citat:
|
Citat:
Eftersom pengarna från 4r kommer att frysa inne oftare än man vill så är det en vettig idé att mer eller mindre konsekvent spela V6. Undantaget de rader som har "miljonpotential". Då är det bra om man kan dela upp systemet på lämligt antal kuponger, "skriva isär" det helt enkelt och välja V6 på de mer favvo-betonade raderna. Kan låta som självklarheter för många kanske men jag hoppas att åtminstone någon blev hjälpt. |