![]() |
För, faen - femtespår runt sista sväng!!! Inte ofta man vinner på detta sätt!!!
|
:claps: grattis pilkast
|
DD och vinnrspel - blev en sjöardag till slut ändå!!!
:moneybag: |
Hade varit intressant att veta om man spelat V65, hur många rätt man fått... Säger INTE att jag satt den, då att spela på "förhand" är något helt annat än strax före start... Svårt att hitta vart spiken skulle suttit - i sista, kanske... Men, men - enbart spekulationer...
Är nååågot nöjd, ändå! :moneybag: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag är tyvärr tvungen att jobba under Elitloppshelgen och Laxdasen vill att vi skall sammanstråla under denna underbara weekend. Har inte kunnat lösa detta och är riktigt sur över detta! :cheers: |
Citat:
AHA!! DÅ förstår jag :cheers: Tack för svar. Joinar dig här då - inte heller på plats.. :( Vi får ta en distansfylla :cheers: |
Sätt er i en pannrum , rita en häst på väggen och skrik sjöa i er ensamhet!:) och en back öl...:)
|
Citat:
|
bara 36 inlägg kvar till 2000!:) ska spara läääänge....
|
Citat:
Tror du inte jag funderat på detta?! Men, blir liiite misstänkt om jag blir "sjuk" just denna helg, när jag nästan aldrig är sjuk annars och har frågat ALLA om de kunnat byta pass med mig - jag blir INTE populär om jag skulle köra en sådan "scam" - mitt samvete är därtill för stort... :innocent: Eller vad fan man säger... Gör mig INTE mer sur över detta än vad jag är...! Mår dåligt som det är... :cry: Får sjöa framför tvn istället! |
Citat:
Om 1 timme så skall jag gratulera dig till 2000 inlägg, hehe! :cheers: |
Citat:
Stanna hemma med mig är helt ok ;) Vi överlever... kanske ;) Klart genomskinligt koncept :P:sweatdrop: |