![]() |
Citat:
|
Då går vi all-in då på 4-7:)
|
nej 7 är ju klar.... ralf vs björn då vet man...
|
Jag spyr oxo på goooop
|
man sätter två spikar men ger inte en kr trots v6... brenna då hade det varit lite intressant
|
Ballero såg riktigt fin ut men att första segern kommer när som helst som Karlstedt själv sa är jag tveksam till.
Verkar vara en riktigt usel skalle på den hästen och känslan är tyvärr att den kommer fortsätta rada upp 2.a och 3.e platser, fin platshäst och drar nog in en del till Karlstedt själv men streckspelen kommer iaf jag hålla den borta från. Inte svårt att förstå varför den inte har en seger, den såg att bra omotiverad ut sista biten. Är nog fler än jag här inne som känner igen mönstret på liknande hästar, man jagar och jagar med dom på streckspelen men sedan står dom där med 1 seger på 30 starter :P |
Han är ju fruktansvärd på att få fart på hästarna goop. hinner dit hur lätt som helst. Jag satt med ballero på dubbeln. Fin häst men ligger ju på alldeles för mycket i loppen
|
Klarade 10 på det berömda!
Nu jobbar vi in Madamen på plats eller Clara som vinnare! Eller varför inte båda två :cheers: Jan Cahoot (10) @ 4.00 Madame Nicole (13) @ 7.00 Dubblar, 1 Spel * 450,00 kr Jan Cahoot (10) @ 4.00 Clara R.C. (7) @ 6.50 Dubblar, 1 Spel * 500,00 kr Registrerat spel Datum: Måndag 2013-05-27 Bana: Färjestad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 293 Avd Ordinarie hästar 1 7 Rite on Win 2 2 Quantanamera Vadet gäller startnummer 1 x 20,00 kr Totalt: 20,00 kr Kvittonummer: 0B28 1A22 Registrerat spel Datum: Måndag 2013-05-27 Bana: Färjestad Spelform: Dagens Dubbel, omg. 293 Avd Ordinarie hästar 1 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10 2 7 Clara R.C. Vadet gäller startnummer 7 x 50,00 kr Totalt: 350,00 kr Kvittonummer: 2386 1242 |
Citat:
|
Citat:
|
Fel tråd men hur kan man köra så bedrövligt med 9 Paradiserunner som i v5-4? Hade kunnat vinna hur som helst men lyckas sitta fast hela loppet.
|
Förresten hur fungerar det nu, lär ju bli jackpot idag.
Får "vi" med den tills imorgon på V64 eller nästa gång det är på Färjestad? |
Citat:
|
Citat:
Det blev inte så sunkig vecka som jag trodde ändå, jackpot imorgon och på Lördag , bra pengar att hämta då kanske. |
Citat:
|
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
Clara, var KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRR!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
när man sätter v6 måste man få betalt....med anders ger det ok....minst 8 gånger mer... troligen ännu mer...alla multi hade rykt
|
Citat:
1k DD 13k bet365 |
Såg ju tokslagen ut ett tag i sista sväng - fick inte igång den, men troligtvis inte tvärspeedig utan mer stark!!!
Fy, fasiken vad gött!!! Vilken kväll!!! Sjöaaaaaaa!!! :KO::moneybag::moneybag::moneybag::drunk: |
Citat:
|
och efter denna miss så var det inte kul ni kan kolla resultatet! tidigare idag...
Boden 13 2013-05-27 TRIO Lopp 6 Plac Hästar 1 1 2 3 4 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 2 1 2 3 4 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 3 2 2,00 kr * 156 = 312,00 kr 2013 C728 5A8C 0D40 0901 27 maj 2013 |
Hade spelat tungt på DD-komben 7-6 :-(
Var Vendome långt efter? |
anders ska tydligen få vinna nu.. uppgjort...
|
Citat:
En halv längd... |
Citat:
|
någon som har koll på micke j i sista??? borde vara helt klar.... björns är inte märkvärdig..
|
Citat:
Femman struken också och därmed bara att köra "rakt" fram för Micke! :cheers: Edit: Lopp 10 vinner Snubbelduns!!! |
fast nr 8 ser farlig ut i sista....
|
Sitter här med min rom och cola och sjunger SJÖsala vals - underbara tider...!!!
:drunk::moneybag::cheers: |
Snubbelduns vinner lopp 10!
:moneybag: |
nu sjunker oddset!:)
Färjestad 17 2013-05-27 TVILLING Lopp 11 Hästar 6 8 U-hästar 1 000,00 kr * 1 = 1 000,00 kr 2013 0B0A 78A4 8364 XXXX 27 maj 2013 |
Citat:
Lycka till nu, dasen - spelar inget på ATG idag, förutom Jokersystemet. Så nu håller jag tummarna för dig! Stenhårt!!! :cheers::moneybag::drunk: |
behövs inte blir galopp.....tyvärr....stänger av ist.....usel häst 6an...
|
Tror inte du behöver oroa dig över denna stargalopp, dasen - Micke var lite sent ute/fel på det och var tvungen att överforcera... Han tar spets nu, istället!
:yes: Edit: Tyvärr, alldeles för uppstressad, därav galoppen... Synd där, dasen! :cry: |
dåligt spel bara gå vidare nya i morgon...
|
Man kan inte göra mer än ha alla rätt... V64 och DD.... Det rör på sig men när ska det bli ketchupeffekt?
|
Citat:
312 kr trio på Boden lopp sex och spikar en häst som trea? Du är speltorsk va? ;) Hur tänkte du annars? Sista frågan är seriös! Har hänt att jag spikat någon som tvåa om rygg ledaren tänk och mindre peng på Harry Haythrow som ett tag alltid var tvåa men trea? :whistling: |
Citat:
|
och man är större speltorsk om man spelar för 100 kr på en sån trio för då kan den aldrig gå in då kastar man i sjön 100% av gångerna....vågar man inte satsa så vinner man aldrig något heller.....har aldrig fegat i hela mitt liv och kommer aldrig börja heller...
|
Citat:
Håller delvis med om ditt resonemang men det är bara det att det är lite svårrekat att lista ut vem som blir trea jämfört med högre placeringar! :hattenav: |