![]() |
Det är ju själva F.A.N att man ändrar sig i sista stund...
Hade 1-3 i första men lägger till 5an i 3e avd |
Hahahahahaha!!!! SSSjjjöööaaaa!!!
Hade även Mermaid Ås mot Don´t Wear PJ´s, till 3.00 på nätet.. :moneybag: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Depardieu STENKLAR!!!
:moneybag::moneybag: |
Citat:
|
Vem faan har sagt att trav är svårt!!!!???
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-06-02 Bana: Axevalla, omg. 18 Lopp: 5 Spelform: Vinnare Hästar: 2 Depardieu Vadet gäller startnummer 1 x 747,00 kr Totalt: 747,00 kr Kvittonummer: C388 A052 6320 8141 |
du sjöar pilkast.... bara fortsätta lira i alla lopp!:)
|
Tvilling med Astoria Amour kan ge skapligt! Hästen är klart bättre än raden. Uselt läge igen men inte helt borta. Adrian är förvisso inget positivt men...
|
jag skriver att Lucky sec är stenklar och sen spelar jag rejält på Flemming så ska vi se om den taktiken lyckas.....:)
|
Citat:
Nja, inte alla, men några idéer har jag kvar... :moneybag: |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-06-02 Bana: Axevalla, omg. 18 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 9 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 208,00 kr Totalt: 208,00 kr Kvittonummer: C7C8 EC56 8362 0105 Tror Svanstedts är gynnad av banan nu... |
[QUOTE=Pilkast;254698]Vem faan har sagt att trav är svårt!!!!???
Du sa att du måste jobba när elitloppet gick.... Med ditt FLYT skulle jag inte ha råd att åka till ett jobb...Jag hoppas att flytet håller i sig så du kan SJÖA ordentligt... GOD TUR....:moneybag: |
Men där tog det roliga slut på V64 - sex hästar, men rankade denne skräll som nummer 8 - så bye, bye Pilkast!
:cry: Edit: Lekte lite med Jokersystemet nu och det hade kostat 50 spänn extra för att ha med denna skräll... :cry: |