![]() |
Citat:
Kunskapen om hästar här är farligt låg |
Citat:
Var det jag som såg lite knasigt eller "dog" Jasper Lane helt i sista sväng och höll på att sätta sig på Parkin? Såg verkligen ut som att den tvärstannade och Svensson fick ut sin häst i sista sekunden..viktiga marginaler för dig där :) |
Citat:
Men, ditt stolpskott - hur skulle hon kunna komma till spets eller ens skapa sig en lucka i rygg? Det syns ju direkt att Bergh inte kommer släppa och att en lucka inte skapas då Erik täpper till i rygg! Detta syntes direkt - såg inte du detta så är din kunskap skrämmande låg! Otroligt svagt inlägga av dig DavidP - gör om, gör rätt! :thumbdown: |
Spelade vinnare nr 9
|
Är Standout "överlägsen", eller? Min favoritkuse Quid Pro Quo är ju bara bäst men skall gå med skor runt om och sämre läge - luktar ju dödens eller passiv styrning lång väg. Samtidigt borde de vilja ha en liten urblåsare till kval till pokalloppen, ex. Sprintermästaren längre fram.
De väljer nog att låta honom gå som snabbast över mål... Vad tror ni? |
Nja, denna gång åkte "jag" dit - Carbo Cake vann väl, tyvärr?
|
Citat:
|
Citat:
Står över då jag inte hann lira... Avvaktade resultatet i montéloppet - surt där, hade La Bellouet till 3.80 på nätet... Jaja, tar igen detta på Staro Bobcat! :cheers: |
När inte Stefan själv kör sina kanoner så är det minst ett snäpp bättre. Tror Standout rinner undan i ledningen utan att förta sig
|
Citat:
Hoppas på det, men är inte säker - vill INTE se QPQ som vinnare... :cheers::cheers: |
Va själv rätt hårt inne på Bellouet till 4,25x. Trist för dig att du spelat på samma som mig. Jag är en otrolig jinx vid målfotouppgörelser.
|
Typiskt!!!
|
Oj. Känns som om Standout somnade i täten. Kanske inte såg QPQ? Vaknade ju till när den hade gått om
|
Citat:
|
tur att man inte vart lurad av alla och spikade 3 Standout... :) så är det alltid går med skor bla bla siktar mot bla bla .... el mago vann 1.12,1 2140am med skor (går alltid med skor) och sen så såg man ju att uffe lät 7 vinna .... manade inte på hästen för vinst.
|
Citat:
Hehe, det vänder, skall du se! Två målfoton och en vinst får jag vara glad för - kunde ju lika gärna vara två torsk och då hade inte lille Pilkast varit glad, hehe... Men, surt att favoriten vann nu! Men, man kan inte jaga dem jämnt heller - kan bli dyrt i längden... :cheers: |
Såg knappast slutsålt ut hos favoriten. Troligtvis så trodde Uffe att han vunnit och körde inte på hästen. Adielsson märkte och körde på ordentligt. Borde inte ske bland sånna här hästar och kuskar. Dålig kuskprestation
|
Någon som hört vad det var med El Mago Pellini i går?
:cheers: |
Citat:
Edit: Som svar på din kommentar dålig kuskprestation alltså så är det ju mer av ett preparélopp för de här två och alltså något av en medvetet "dålig" kuskprestation. Eller två då egentligen, om man ska se till regeln om att köra för bästa placering. |
Citat:
|
Citat:
|
Kan det inte bero på banan standout kanske kräver fast bana för att prestera max.
|
Är inte Ögder Spee borttappad av spelarna här, första brf sist & då rekordsänkte den med flera sekunder, samma balans igen, nä blir allt en slant
|
Citat:
|
Så jävla ENKELT !
|
det jag menar är att dem ofta (elitkuskarna) har fingertoppskänsla efter x antal lopp i livet:) och när man står med öppen mun och gapar och spelar förvånad när dem gör något dem inte skulle göra om det gällde över 100.000kr eller 1.000.000kr i förstapris.
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2013-06-13 Bana: Bergsåker, omg. 26 Lopp: 6 Spelform: Trio 1:a 7 Ögder Spee 2:a 3, 6, 10 3:a 1, 3, 6, 8, 10 Vadet gäller startnummer 12 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 24,00 kr Kvittonummer: 472C 9122 XXXX XXXX Registrerat spel Datum: Torsdag 2013-06-13 Bana: Bergsåker, omg. 26 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 7 Ögder Spee Vadet gäller startnummer 1 x 110,00 kr Totalt: 110,00 kr Kvittonummer: 4742 9122 XXXX XXXX |
6
7,14 x 200kr = 400kr |
Citat:
|
Citat:
Tycker att allt du skrivit om det loppet har varit tomtevarning. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Där förlorade man nog en del på att Son of Tessie inte kunde hålla sig till trav. Trist! 3,75x på plats va spelad.
|
Citat:
|
DD1: 7
DD2: 8,10,14 3x25kr |
Få se vad snack hästen Un sacco di soldi kan göra då
|
Citat:
|