![]() |
Ajja, Lindblom lyckades hamna i dödens.. så långt hade jag rätt men han var riktigt lugn där mot vad han brukar.
|
Citat:
|
Nu vill jag se 6-5-10 som vinnare i dom sista 3 loppen så är jag nöjd.
Alternativt 2.an i nästa så det drar upp värdet rejält och sedan 5 eller 7 så kan 10.an ta sista. |
roligt med travtjänstens värmningar på nätet.... de skriver bara om alla chanslösa..inte svårt att gissa vilka de tror mest på...löjligt...
|
Citat:
Tex : Vi gillar inte favoriterna, Nu MÅSTE det äntligen vara dax för våran idè. Kollar man startlistan på 12 hästar och genast tar bort hästarna på 1-2% som dom aldrig har som ideèr och sedan favoriterna samt hästar som har segrat i dom senaste 1-3 starterna så brukar man sitta där med 1 häst som är deras idè :) |
Kör en tvilling i lopp 6
4,8,12 3x25kr |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2013-06-14 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 329 Avd Ordinarie hästar 1 2 Lucky Sec 2 1, 3, 11 Vadet gäller startnummer 3 x 20,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: 674C E2CB 9462 0101 |
hur i h-vete kan flemming stå i 5 gånger i lopp 6?????????????????????????????? han vinner ju pisslätt....men spela inte för hårt för jag kliver in nu vill inte ha under 3,50!!!!!!!!
|
Deras ständiga skryt när dom tex skriver : VI RANKADE IN V4.AN PÅ OTROLIGA 81 RADER OCH GICK 200kr +!!! 1-9-9-1.
Mmmm.. starkt att ranka hästar 9.a och skryta om det, väldigt svårt med system för 5000kr. |
Citat:
|
Angående betaltjänster. Kommer aldrig förstå varför någon skulle vilja betala för förlorande spel.
|
Jag förstår inte hur man kan rycka bakskorna på My Golden och sedan när Kajsa har möjlighet att gå ut i andraspår så lägger hon sig hellre i fjärde inner...? Tävling? Nej, absolut inte!!!
Preparé utav dessa djävla "smygare" - var tydliga med detta då, era djävla lallare! :rant: |
Citat:
|
får kliva in en tredje gång på flemming....står ju i 4,30 fortf....helt sjukt....
|
blev dyrt.....nu måste dubbeln sitta.....dödssjuk..antar jag...
|