Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Kalmar (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16606-uppsnack-v75-kalmar/)

LeBanner 2013-06-23 15:14

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 258656)
Kim så överlägsen bara inse att ingen slår honom när han spetsar....tog fyra hästar....TT och SS borta.....

Jaså? Igår satt du ju och brölade om hur klar Zonguldak var... Som vanligt går dina "klara" åt helvete. Tror aldrig jag har sett dig skrika ut en häst som faktiskt även lyckas vinna.

Jag gissar att din raljerande stil och ditt ofantligt arroganta "självförtroende" är en produkt av psykisk ohälsa och inte ett dugg förankrat i historiska framgångar.

NicklasJ 2013-06-23 15:14

Kunde inte tro mindre på en häst än vad jag tror på Friction.

jazboy 2013-06-23 15:15

om SIB "knappt dansa en sommar", vad har då friction presterat?
kallare än inlandsisen!

Pilkast 2013-06-23 15:16

SIB har vunnit tre i år - Friction nada!

jazboy 2013-06-23 15:17

HEJDÅ FRICTION!

Lillis 2013-06-23 15:20

Nu jobbar vi in skrällen så det blir lite pengar också.........

laxdasen 2013-06-23 15:20

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 258669)
Jaså? Igår satt du ju och brölade om hur klar Zonguldak var... Som vanligt går dina "klara" åt helvete. Tror aldrig jag har sett dig skrika ut en häst som faktiskt även lyckas vinna.

Jag gissar att din raljerande stil och ditt ofantligt arroganta "självförtroende" är en produkt av psykisk ohälsa och inte ett dugg förankrat i historiska framgångar.

jag skrev två jag trodde på har du aldrig ändrat dej?? Du ska nog hålla igen med dina ord.. vad har du för problem???? Och om jag vill garderq SIB så gör jag väl det.. den kommer garderas livet ut..fattar du inte det?? Sov en stund så är du säkert på bättre humör sen.....orkar inte lyssna på ditt enorma skitsnack....ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

NicklasJ 2013-06-23 15:23

Faktum är att Friction har väldigt svårt att slå okej hästar på kort distans. Väldigt överskattad i sånna här kortlopp på sommaren.

laxdasen 2013-06-23 15:23

Jag sätter fler vinnare än de flesta! så fick vi det sagt också!!:) Och ja jag kommer stta v7 idag också redan i stort sett klart...

jazboy 2013-06-23 15:24

friction har varit överskattad hela året. Punkt slut!

glennoskar 2013-06-23 15:24

Gillar dina ideer dasen men det går inte att speckulera i förlust för sib när det står spets o slut i programmet.

Pilkast 2013-06-23 15:26

Kolla Encores startspår historiskt - svårslaget med sådan otur...

:p

laxdasen 2013-06-23 15:27

Citat:

Ursprungligen postat av glennoskar (Inlägg 258680)
Gillar dina ideer dasen men det går inte att speckulera i förlust för sib när det står spets o slut i programmet.

ja visst är det så men jag gillar ej hästen har aldrig gjort och som jag sa den kommer garderas livet ut.....känns bra varje gång...

laxdasen 2013-06-23 15:29

fattar inte att vissa bli så irriterade... alla som är här vet ju att jag sätter hur många vinnare som helst..så de om inte vet det är tydligen här för lite men skönt att man kan irritera å lätt haha....en ren njutning med folk med så svagt psyke...ingen nämnd ingen glömd....

MelloDillo 2013-06-23 15:30

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 258682)
ja visst är det så men jag gillar ej hästen har aldrig gjort och som jag sa den kommer garderas livet ut.....känns bra varje gång...

Daniel Redén var ju väldigt nöjd med den senast och nu med perfekta förutsättningar så är det väl bara att lyssna och agera därefter. Likadant med Donttellmeanymore i loppet innan som Kim tyckte skulle vinna SoS...