![]() |
Citat:
Garanti på top 2 då, men Fredrik sov bort pengarna som sagt. |
laxdasen är bara lite missplacerad. Det luktar ROK om honom lång väg och vissa tycker det är skoj och vissa tycker hans inlägg är ett skämt.
Det bästa du kan göra LeBanner är att ignorera honom så han inte skriver ännu fler inlägg och gör att alla vettiga och informativa inlägg försvinner ännu mer i tråden. Troll tycker nämligen om att bli matade och ogillar att bli ignorerade :yes: |
seriöst, att gå ifrån att ifrågasätta Frictions kapacitet till att skicka personangrepp fram och tillbaka här är lågt, håll er till travet och ifrågasätt varandras travtippande istället för ngt annat!
|
Ser bra ut på systemet & kanske en liten hacka idag & jackpott till Eskilstuna nästa helg när man är på plats !!!!!
|
Citat:
Det är ju det jag menar. Men laxen tror ju att han har facit varje vecka och hånar alla andra på forumet som inte tycker likadant som han själv. Så jävla trött på hans arrogans bara...för han har ju ALLTID fel. Men ändå tror han att han är världsbäst. |
Har en känsla att stona på tillägg är lite för tuffa för startspårhästarna nu. Jitanes senaste lopp räcker väldigt långt i det här motståndet men mycket handlar om positioner. Lätt att hamna fel på det i dom här 15 hästarsloppen. Catchee Town går bra på distansen och har spurtat bra i flera lopp.
Spelar vinnare till 20 gånger på bet365. Skulle säga att rätt odds borde vara ca 15 gånger, alltså 6-7% vinstchans. |
Skulle jag lägga ut alla mina vinnare här skulle oddsen sjunka som stenar och det har jag inte råd med jag vill sjöa LeBanner!!! du är en underbar profil... så färgstark och underbar.....rycker nästan i dasen när jag läser dina inlägg helt utan substans....
|
LeBanner du har fel hade sjöat massor om jag ryggat dasens ideer för några veckor sen isället för mina. ingen är felfri i sina tips massor av dasens tips vinner.
|
Citat:
Även en trasig klocka visar rätt tid 2 gånger om dagen... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej, jag betalar för mina betaltjänster. Skulle gärna betala för att slippa dig också. |
de två suraste på hela sharps har gaddat ihop sig haha......så gott med fruktkaka!!!!!!!! härligt!!!!!
|
Citat:
|
Kunde inte Åke fått vinna! :thumbdown: hehe
|
Citat:
Tack Fruktkakan, äntligen! Som jag jagat dig :cheers: |
Det är ju så tråkigt med att Borups Linnea inte kommer loss enklare för då vinner den loppet. En riktig skräll hade det varit och då hade man haft 1*7 hästar kvar på V75, nu endast 1*2 hästar kvar och all utdelning är i stort sett borta :(
|
LeBanner:
Du kan absolut inget trav... håll dig på någon basketsida eller liknande.....där krävs ingen kunskap det passar... |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-06-23 Bana: Kalmar Spelform: Dagens Dubbel, omg. 347 Avd Ordinarie hästar 1 9 Dumas Sand 2 10 Oleander Vadet gäller startnummer 1 x 5,00 kr Totalt: 5,00 kr Kvittonummer: CD4A C573 16E6 0101 |
Ser ut att bli en trist dubbel jackpot omgång. Alltid lite avslaget när man lagt ner 20-30timmar på grejjerna. Rent generellt är det så otroligt ovärt att plugga hårt på v75. Finns klart mycket mer att hämta i andra spelformer andra veckodagar.
Blir bara spel på v75 när det är jackpot i framtiden. |
Citat:
|
3,70 på DD just nu. Tråkigt odds men ser inte hur de ska förlora. New Line är överlägsen detta motstånd oavsett om han går i tredjespår hela loppet och Hultman har ju lämnat stenklart på den rosa elefanten och verkligen allt talar för hästen.
Frågan är om inte dödens egentligen är bättre då det ger Oleander och de andra ett tråkigt tredjespår att harva i på slutet och Arazi Boko plockar han lätt ner från utvändig position. |
Blir en DD också
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-06-23 Bana: Kalmar Spelform: Dagens Dubbel, omg. 347 Avd Ordinarie hästar 3, 15 2, 6, 8, 10, 12 Vadet gäller startnummer 10 x 10,00 kr Totalt: 100,00 kr |
Grumetti ser tokfin ut.. han är en riktig klasshäst som kan bli den bästa hästen i Lövgrens stall i framtiden!
|
DD: 15-6 bara sjöa..... helt klart.. båda vinner med hundra meter.....nu blir vissa röda i ansiktet och arga som fan.....IGEN!!!!!!:) så kul!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej i andra dubbeln vinner Kim sin andra dagsseger på V75 |
Tycker Feast Your Eyes är intressant faktiskt. Riktigt bortglömd. Tvåa senast med punktering. 7e spåret är ju inte bra och det är lätt att hamna fel däreifrån men hästen står i 45 gånger på Unibet vilket jag tycker är alltför högt. Dessutom 8 gånger på platsspelet.
|
Själv skulle jag aldrig lägga en DD till 11ggr när ena vinnaren står i 9....
Så klar är inte New line ....fast han vinner säkert..:) |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2013-06-23 Bana: Kalmar Spelform: Dagens Dubbel, omg. 347 Avd Ordinarie hästar 1 15 New Line* 2 7 Feast Your Eyes* Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 87C0 4BD3 12A8 0945 Registrerat spel Datum: Söndag 2013-06-23 Bana: Kalmar Spelform: Dagens Dubbel, omg. 347 Avd Ordinarie hästar 1 15 New Line* 2 6 Arazi Boko Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 87C4 2B79 56A6 0905 |
Citat:
|
Lira plats på Grumetti till 1,95. Bara galopp eller sjukdom emot.
Edit oj va kall den va. Tur man la 1u bara |
Kall omgång. Har 1,3,7,11 kvar nu.
|
Kalmar omg. 29 ATG Team
söndag 2013-06-23 2013-06-23 13:49 Hästar Res 1 6 Oolong 2 1 , 10 3 4 Shaq is Back (US) 4 1 , 3 , 4 , 6 , 7 , 8 , 10 5 1 , 4 , 7 , 8 , 13 6 15 New Line* (DK) 7 2 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 10 490 RADER x 1 x 0,50 KR Totalt: 245,00 kr A788 8173 9262 8101 Det kunde sett bättre ut om Borups Linnea bara kommit loss tidigare :'( Bra värde och mycket hästar kvar... |
Lite surt - spelade Livi Edwards plats till 5.25 på nätet (inget överodds) men inga större funderingar på tvilling... Men, surt då denna gav 41 ggr... Jaja...
:p |
många klagar på dålig utdelning....är ju bara att spela multi så man sjukt nöjd......:) nu sjöar vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Självklart en tråkig omgång för storspelarna som lägger ner en arbetsvecka på allt jobb innan V75 startar.
Men för travet som helhet är det riktigt bra, det kommer ge lite lax och många får vinna. Kan tänka mig att Harry Boy och mängder med Tillsammans-system vinner idag. Med tanke på all negativ publicitet som varit på sista tiden är det bra. Nu vill jag ha Power M.S. eller Oleander:clap: |
Pink Elephant vinner ju lätt men jag är nyfiken på finska nummer 4 här med Adielsson upp!
Ska enligt uppgift kunna gå 11,5 över distansen. Frågan är om det inte räcker till en plats till 3,75 på Bet365? |
Oj, ja Blixt och Dunder får ju såklart gärna vinna
|