![]() |
Citat:
|
Haha härligt reff. Va ju solklart vem som vann.
|
Vilken jävla pajas han är willhelmsson
|
ja klart det var klart vem som vann...men vad ska man säga om JOP...packar inte fältet utan kör så robban kommer ut varvet kvar.....avgör ju allt...fy fan va usel han är.....är ju sjukt att man inte fattar mer som kusk...
|
Skulle säga att det var lika mycket willhelssons fel. Han gav honom luckan helt i onödan.
|
Citat:
|
Men konstigt att han körde så snabbt från spets helt i onödan. Blev ändå en rätt bra tid för denna klass. Va ju ingen som tryckte på så han kunde kört 2 sekunder saktare och förmodligen vunnit enkelt.
|
ja jag ska ta amatörlicens och sätta ALLA på plats!
|
Chip Dealer vinner detta trots skor runt om och sämsta läget... Är bara bäst! 5.25 på nätet!
:moneybag: |
det var väldigt mkt snack om LAX igår på nyheterna... däremot väldigt lite snack om DASE....
|
LD: 2-5 tycker jag är mkt spelvärt 29 gånger nu kliver in!!!
|
Citat:
|
LD 12-9 :)
|
skönt att favoriten är lika usel som alltid...spikade den när den satt i spets ..kunde inte ens vinna då....den behöver man aldrig mer ta med. en riktigt dålig häst....
|
Usch, vad dålig han är Troels på att köra häst - skulle hålla sig till att bara träna...
:clap: |
synd inte 10 vann första.. då hade det varit intressant...nu får man jobba för korvörena...
|
Ronden på nätet, otroligt segt. Samma när man lägger in en NG, tar en evighet..
Bara segt hos mig eller? |
Citat:
|
Nu skall ni få en klaring! Double Kiss - körs av Ulf Ohlsson och var nyligen, iofs för fyra starter sedan, trea bakom bland annat Miss GoLightly - men kuskförstärkningen stavas i runt två sekunder... Skulle inte förvåna mig om denne vinner på en hög 12-tid... Bara 8 hästar att runda...
:KO: |
Citat:
Men kan samtidigt tänka mig att det inte va så viktigt för Troels att vinna detta lopp. Så han är nog själv nöjd. |
Citat:
Vet inte, mest besviken! Kanske skulle han försökt stöta ut någon tidigare - det går ju inte att anfalla när det går som fortast - man skall vara med där framme, när det avgörs och inte börja avancera när det är för sent... Men, men - kanske inte gått ändå! :cheers: |
vilken kusk haha:) sorgligt
|
Peter Ericsson. Vilket skämt att svara med det liket... Herregud vilket intryck på Solöns Rangel efter galoppen...
|
Måste säga att styrningen av Pride Dreamcatcher kan vara det värsta jag sett. Ingen känsla alls. Hade vunnit enkelt med en normal styrning.
|
Vilka lik jag hittat idag - får nog ta detta med skoning lite mer på allvar...
:skamsen: |
En pajas kommer alltid förbli pajas
2% i år säger allt |
Peter Eriksson, du är TRAGISK! Släpp och du får en andraplats. Fina pengar för den hästen. Hade setat fint med alla i sista!
|
vinner ove sista sitter 4an men den lär väl inte ge något även om man spikade Valnes Ali till 18%?
|
Alltid intressant på lunchloppen. Daniel Olsson en rutinerad kusk vinner med en halvdan häst medan alla andra kuskar kör bort klart bättre hästar :claps:
|
Solöns Rangel - vilken vinnare, om felfri! Oj, oj, oj!!!
|
Citat:
|
På vilka grunder spelar alla Rialto? Är det mig det är fel på?
|
Tror någon på 20 vinnner
|
Citat:
"Spiken här blir Fury Tooma, minns den sedan den vann för Melinik i debuten, spåddes en lysande framtid då.. Vet inte vad som hände sedan, knappt startat." |
Trio
1. 8,12 2. 8,9,11,12,13 3. 8,9,11,12,13 48:- |
Citat:
Då kanske 20 m räcker |
Citat:
Ove A. och spets - samt ingen som kan/vill svara/trycka på start... Blir nog lugnt ett bra tag - sedan tror inte jag heller han vinner. 12 eller 13 i min bok. Men, lyssna inte på mig - är kall, hittills idag... :cheers: |
Hur fan kan han sätta sig 3 invändigt???
|
Citat:
|
Citat:
|