![]() |
Citat:
|
Men konstigt att han körde så snabbt från spets helt i onödan. Blev ändå en rätt bra tid för denna klass. Va ju ingen som tryckte på så han kunde kört 2 sekunder saktare och förmodligen vunnit enkelt.
|
ja jag ska ta amatörlicens och sätta ALLA på plats!
|
Chip Dealer vinner detta trots skor runt om och sämsta läget... Är bara bäst! 5.25 på nätet!
:moneybag: |
det var väldigt mkt snack om LAX igår på nyheterna... däremot väldigt lite snack om DASE....
|
LD: 2-5 tycker jag är mkt spelvärt 29 gånger nu kliver in!!!
|
Citat:
|
LD 12-9 :)
|
skönt att favoriten är lika usel som alltid...spikade den när den satt i spets ..kunde inte ens vinna då....den behöver man aldrig mer ta med. en riktigt dålig häst....
|
Usch, vad dålig han är Troels på att köra häst - skulle hålla sig till att bara träna...
:clap: |
synd inte 10 vann första.. då hade det varit intressant...nu får man jobba för korvörena...
|
Ronden på nätet, otroligt segt. Samma när man lägger in en NG, tar en evighet..
Bara segt hos mig eller? |
Citat:
|
Nu skall ni få en klaring! Double Kiss - körs av Ulf Ohlsson och var nyligen, iofs för fyra starter sedan, trea bakom bland annat Miss GoLightly - men kuskförstärkningen stavas i runt två sekunder... Skulle inte förvåna mig om denne vinner på en hög 12-tid... Bara 8 hästar att runda...
:KO: |
Citat:
Men kan samtidigt tänka mig att det inte va så viktigt för Troels att vinna detta lopp. Så han är nog själv nöjd. |