![]() |
Citat:
Vet inte, mest besviken! Kanske skulle han försökt stöta ut någon tidigare - det går ju inte att anfalla när det går som fortast - man skall vara med där framme, när det avgörs och inte börja avancera när det är för sent... Men, men - kanske inte gått ändå! :cheers: |
vilken kusk haha:) sorgligt
|
Peter Ericsson. Vilket skämt att svara med det liket... Herregud vilket intryck på Solöns Rangel efter galoppen...
|
Måste säga att styrningen av Pride Dreamcatcher kan vara det värsta jag sett. Ingen känsla alls. Hade vunnit enkelt med en normal styrning.
|
Vilka lik jag hittat idag - får nog ta detta med skoning lite mer på allvar...
:skamsen: |
En pajas kommer alltid förbli pajas
2% i år säger allt |
Peter Eriksson, du är TRAGISK! Släpp och du får en andraplats. Fina pengar för den hästen. Hade setat fint med alla i sista!
|
vinner ove sista sitter 4an men den lär väl inte ge något även om man spikade Valnes Ali till 18%?
|
Alltid intressant på lunchloppen. Daniel Olsson en rutinerad kusk vinner med en halvdan häst medan alla andra kuskar kör bort klart bättre hästar :claps:
|
Solöns Rangel - vilken vinnare, om felfri! Oj, oj, oj!!!
|
Citat:
|
På vilka grunder spelar alla Rialto? Är det mig det är fel på?
|
Tror någon på 20 vinnner
|
Citat:
"Spiken här blir Fury Tooma, minns den sedan den vann för Melinik i debuten, spåddes en lysande framtid då.. Vet inte vad som hände sedan, knappt startat." |
Trio
1. 8,12 2. 8,9,11,12,13 3. 8,9,11,12,13 48:- |