![]() |
Just nu rätt bra platsodds på siksika girl på atg (37-72) jämfört med 2,25 på bet365 och 2,55 på unibet.
|
Citat:
|
DD 9-2
x50 |
Mycket spetssegrar på Vaggeryd.
|
Bortkörning av Örjan, helt givet att gå efter första kurvan...var på väg också, men så kom han på att han är Örjan...
|
Citat:
|
Ehh Örjan hade nog vunnit om hästen fungerat, den halvgalopperade ju och han tappade suget på 6an.
Känns som rätt vanligt när det är en häst tränad av Larsson. Verkar ha lite aktionsproblem hos sina hästar |
Citat:
DD spelades icke. |
Usch, en mörk dag. Väljer mellan 3 spikar och lyckas naturligtvis välja Sam Jafet. Spikar Virvel på V5 men missar Pling Plong på 7 hästar. Spikar OFV på V4
6 eller 7 på DD för att rädda en iskall dag. Eller Hazelmere så kanske min enda sjua kan ge lite tebax :cry: |
Trav är fan otroligt. Bantade systemet med en häst innan inlämning, väljer självklart Pling Plong och kommer såklart bara att falla på den :idiot: Samma visa varje gång...
|
Citat:
|
blir nog dyrt idag då jag inte hade koll på Svanens bästa chans. Synd o spricka på den.
|
hade inte O F V CONTiNUE taktat ur 500 kvar han han plockat ner DEPARDIU. Det kanske kostar många laxar idag,
|
20 gånger på Evita Brodda. Alla hästar kan vinna det här loppet
|
Citat:
Kasst av dig! Jag pröjsade 90:- och delgav er all viktig info... Enda man betalar för på SS ju. Deras systemförslag skiter jag helt i. |