![]() |
NU HÄNGER ALLA STRECKSPEL PÅ SPIKEN 5 PERFECT POWER!!
Bara Untersteiner emot... :whistling: |
Citat:
|
Priscilla Spin ska ha sett läcker ut i värmningen. Men det kommer från en som har den som favorit häst så man kanske får ta det med en nypa salt.
|
Citat:
|
Jag litar på Priscilla Spin i nästa som imponerat stort och tycker den är värd en liten peng i vinnarspel till ca 4,3x pengarna (om oddsen håller sig)
|
Citat:
:innocent: |
Fan va dålig Nice N Smooth var. Fick ju ett bra lopp.
|
Citat:
|
Nä nu jobbar vi in 9 Pantarei Ans som jag jagat sen Dackefejden
Ps. V5 kommer ge mer än V86 idag |
Har 100 kronor V&P på 2 Golden Bowl i nästa. :smoke:
|
Citat:
Simpel tvilling 1-9 nu. |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-06-19 Bana: Vaggeryd, omg. 4 Lopp: 9 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Priscilla Spin* Vadet gäller startnummer 1 x 160,00 kr Totalt: 160,00 kr Kvittonummer: 0D28 XXXX XXXX 0901 |
Citat:
|
Spets och slut - hämta ut!! :KO::clap:
Bra start på V4 också! 1) 5 2) 6 7 8 10 3) 2 3 4 9 10 4) 1 5 11 |
Citat:
|
Jahapp. .. Åkes tredje bästa chans då - måste liras till det oddset ;)
|
Förhäven eder icke...
om nu så några spikar suttit rätt... vi har ju alla läst... och tagit ställning calma calma och det finns dessutom nya lopp i morn... :drunk: |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-06-19 Bana: Vaggeryd, omg. 4 Lopp: 10 Spelform: Vinnare Hästar: 9 Prelude F.H. Vadet gäller startnummer 1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr |
Citat:
U på tvilling med. |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-06-19 Bana: Vaggeryd Spelform: Dagens Dubbel, omg. 339 Avd Ordinarie hästar 1 5, 9, 12 2 10 Jane's Heart Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-06-19 Bana: Vaggeryd, omg. 4 Lopp: 12 Spelform: Vinnare Hästar: 10 Jane's Heart Vadet gäller startnummer 1 x 5,00 kr Totalt: 5,00 kr |
Citat:
För lätt so far :whistling: Ingen tyroler än bara ;) :cheers: |
bra stefan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Hade Plongen som omgångens idé och plockar 7 hästar bakom på tvillingen, men inte fan får man med Svensson. Iskall...
|
DD1: 9
DD2: 2 30kr DD1: 2 DD2: 2 60kr |
Sjukt
Halva puben hade den Hur jävla dålig kan man bli ? Måste nog se fler lopp, om det är möjligt |
Kan Söderkvist vara Sveriges i särklass beigaste kusk att intervjua? Tänker tanken varje gång jag hör honom så det ligger nog nära till hands.
|
Hur fan kan Pling Plong spetsa från femte.... :idiot:
|
Tänkte sätta v4an nu. Ända streckspelet för mig idag.
3.6-9 4.7 |
Just nu rätt bra platsodds på siksika girl på atg (37-72) jämfört med 2,25 på bet365 och 2,55 på unibet.
|
Citat:
|
DD 9-2
x50 |
Mycket spetssegrar på Vaggeryd.
|
Bortkörning av Örjan, helt givet att gå efter första kurvan...var på väg också, men så kom han på att han är Örjan...
|
Citat:
|
Ehh Örjan hade nog vunnit om hästen fungerat, den halvgalopperade ju och han tappade suget på 6an.
Känns som rätt vanligt när det är en häst tränad av Larsson. Verkar ha lite aktionsproblem hos sina hästar |
Citat:
DD spelades icke. |
Usch, en mörk dag. Väljer mellan 3 spikar och lyckas naturligtvis välja Sam Jafet. Spikar Virvel på V5 men missar Pling Plong på 7 hästar. Spikar OFV på V4
6 eller 7 på DD för att rädda en iskall dag. Eller Hazelmere så kanske min enda sjua kan ge lite tebax :cry: |
Trav är fan otroligt. Bantade systemet med en häst innan inlämning, väljer självklart Pling Plong och kommer såklart bara att falla på den :idiot: Samma visa varje gång...
|