Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V64 Dannero (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16631-uppsnack-v64-dannero/)

donkyklonk 2013-06-20 22:20

Men, felkört Svensson. Din häst tål tuffare tempo än så... Dock konstigt intryck på honom sista biten.

doob 2013-06-20 22:22

USELT TRUSTWORTHY ÅS!!!

Hoppas på favoritseger nu! Spik Trustworthy x alla kvar... Enbart för sex rätt...
SKA ju bara vinna!! :whoco5:

NicklasJ 2013-06-20 22:22

Konstigt reff, verkar inte ha något större öga för hästar. Tyckte hästen började slakna i sista sväng och då ropar reffen ut att Svensson ser ut att ha hur mycket som helst i tömmarna.

sigh 2013-06-20 22:23

Citat:

Ursprungligen postat av donkyklonk (Inlägg 258358)
Men, felkört Svensson. Din häst tål tuffare tempo än så... Dock konstigt intryck på honom sista biten.

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 258359)
USELT TRUSTWORTHY ÅS!!!

Hoppas på favoritseger nu! Spik Trustworthy x alla kvar... Enbart för sex rätt...
SKA ju bara vinna!! :whoco5:

hahahaha det där måste vara en av de sämsta styrningarna vi sett i år. i ett par år har han hävdat att man får inte dämpa med hästen för det gillar han inte och surar, vad gör karl då? DÄMPAR!!! Jävla värdelösa tomte, gör som du själv säger ditt förbannade mähä. Fyfan för idioter som inte kör som de säger att man måste göra.

Hästen klarar inte av så lågt tempo utan måste dra i jämnt tempo

Greenstar 2013-06-20 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 258361)
hahahaha det där måste vara en av de sämsta styrningarna vi sett i år. i ett par år har han hävdat att man får inte dämpa med hästen för det gillar han inte och surar, vad gör karl då? DÄMPAR!!! Jävla värdelösa tomte, gör som du själv säger ditt förbannade mähä. Fyfan för idioter som inte kör som de säger att man måste göra.

Hästen klarar inte av så lågt tempo utan måste dra i jämnt tempo

Han har varit emot kraftiga upptagningar som stör bakomvarande ekipage, lite skillnad mot att köra sakta hela vägen va? Läs på innan du dömer ut folk;)

Sedan vart väl dagens upplägg inte det optimala, men hästen var nog inte helt fräsch heller med tanke på hur mkt han bröt ut till slut, men vad vet jag:)

dado 2013-06-20 22:36

nicklas är du säker att jag får 3 istället 5 som blev struken då lever jag kvar till sex rätt tacksam

sigh 2013-06-20 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av Greenstar (Inlägg 258362)
Han har varit emot kraftiga upptagningar som stör bakomvarande ekipage, lite skillnad mot att köra sakta hela vägen va? Läs på innan du dömer ut folk;)

Sedan vart väl dagens upplägg inte det optimala, men hästen var nog inte helt fräsch heller med tanke på hur mkt han bröt ut till slut, men vad vet jag:)

Nu snackade jag om hur man(Enligt mååånga intervjuer med Svensson) kör just trustworthy och inte lopp i allmänhet.
Han har hävdat länge nu att hästen tjurar om man inte kör i jämnt hårt tempo och idiotförklarat lånekuskar för att de inte gasat mer.
Hästen har betett sig sådär förut vid speedkörningar så att den bryter ut är intet nytt.
Så fort han dämpade till 1.19 så rev man bongen då Svensson själv sagt att hästen har svårt att vinna om den inte får jämnt tempo.

sandro 2013-06-20 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 258360)
Konstigt reff, verkar inte ha något större öga för hästar. Tyckte hästen började slakna i sista sväng och då ropar reffen ut att Svensson ser ut att ha hur mycket som helst i tömmarna.

Mjo han gjorde samma i V64-2 när han sa att Bergh hade ett KLAAAART grepp och utsåg honom till segrare i loppet innan 9.an kontrade, han fick lite panik och skrek ju men nu har 9 gått förbi igen.

Förstår att dom lägger ner mer och mer från atg och mutar ljudet från olika banor, löjligt låg klass på reffen.

NicklasJ 2013-06-20 22:39

Fina prestationer!

Greenstar 2013-06-20 22:40

Kuuuung Henrik levererar, grym avslutning av Fredrik Laday!!

sigh 2013-06-20 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 258370)
Fina prestationer!

Jääääävlar vilken spurt

NicklasJ 2013-06-20 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 258365)
nicklas är du säker att jag får 3 istället 5 som blev struken då lever jag kvar till sex rätt tacksam

Nr 3 är först på turordningen så ja

donkyklonk 2013-06-20 22:42

Herregud vad irriterande, ska ju bara vinna det loppet Trustworty, men kan ju inte varit som bäst för dagen och blir som sagt aningen bortkörd... Sen vinner perfekta Fredrik Laday sista och man hade satt 7 system totalt med V6 med Trustworthy... Hade gett skaligt..

sandro 2013-06-20 22:42

Haha fy fan han är ju nästan ute vid korvluckan i sista sväng :D

Härlig avslutning!

dado 2013-06-20 22:43

nån med hjälp hade 5 som blev struken i avd 5 får jag 3 eller? ingen res hade... tacksam om hjälp