![]() |
Citat:
Var ju självklart redan innan eller hur ? (faktiskt hade jag med denna men det hjälper inte på V7 o 16 ggr var förstås bra men surt den fanns som 50 oddsare innan infon läckte ut...) |
Citat:
|
Citat:
Jag tror inte att den går bäst från ledningen heller. Men nu har ju 3 rätt betrodda förlorat från spets får se om det fortsätter. Men absolut ingen skugga på vinnaren som kryssade förbi hästarna och avslutade GRYMT |
Citat:
|
Citat:
Haha, skojar du nahar gick med skor? You betten hade vunnit klart om han inte hoppat! Samt om han inte hoppat så hade 5 aldrig fått luckan och nahar varit 2? |
Inget har stämt hittills (förutom Deuxieme då) men här kommer ett MONsTeR, Time Machine ...
|
vad fan e de som händer?? All heder till Johan....Jävla unge tänkte jag skriva men han e för fan äldre än mig
|
Ser sådär ut i prov, hmmm Åkes fin 3 o 12 ??
aja heja MASKINEN !! |
Citat:
|
Dagens enda helspik satt, synd man inte spekulerade på rätt häst i andra, gick på Rocky i första, Deuxieme fullt ut eller något annat efterklokt...
-------------------------------------------------------- https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/ -------------------------------------------------------- |
Två spikar av två inne men endå borta att TIME MACHINE skulle förlora fanns inte på kartan.
|
äntligen så satt något av de man trodde på iaf..synd att Johan varit så jävla bra innan bara.
|
David P kan inte ens säga jag hade fel..... det har jag sagt tusentals gånger... bara läsa statistik.... ni som är här vet att jag har rätt....
|
Varför blir det alltid tjafs i travdelen? Kom igen nu. Högt i tak i disskusionerna ska det vara men låt det stanna vid travet och sluta hoppa på varandra.
|
Citat:
Tänkte själv skriva något svar till DavidP men avstod då jag insåg att jag isåfall likt honom skrivit i affekt. |