Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnackis V75 Eskilstuna 29/6 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16681-uppsnackis-v75-eskilstuna-29-6-a/)

clarund 2013-06-29 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 260147)
ojojojojoj helt sjuk prestation. löjligt bra

Hehe du fattar väl att Nahar inte gillade sandstranden ;)

Var ju självklart redan innan eller hur ?

(faktiskt hade jag med denna men det hjälper inte på V7 o 16 ggr var förstås bra men surt den fanns som 50 oddsare innan infon läckte ut...)

clarund 2013-06-29 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av glennoskar (Inlägg 260153)
Dasen måste börja bli ont om streck snart. Det ska vara själva fan att YOUBET HORNLINE skulle fela Bergh hade låtit den vinna om man lyssnat på snacket.

Då lyssnade du inte på Bergharn för halvannan timme sen, deklarerade klart o tydligt att alla hans djur ogillar lös bana , skorna av på Nahar pga det och mest missgynnad var enligt honom YOU BET HORNLINE ...

NicklasJ 2013-06-29 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 260154)
Hehe du fattar väl att Nahar inte gillade sandstranden ;)

Var ju självklart redan innan eller hur ?

(faktiskt hade jag med denna men det hjälper inte på V7 o 16 ggr var förstås bra men surt den fanns som 50 oddsare innan infon läckte ut...)

Jo det va ju lite varning på att det kanske inte skulle passa om man lyssnade på Bergh.
Jag tror inte att den går bäst från ledningen heller. Men nu har ju 3 rätt betrodda förlorat från spets får se om det fortsätter.

Men absolut ingen skugga på vinnaren som kryssade förbi hästarna och avslutade GRYMT

laxdasen 2013-06-29 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 260152)
Det roligaste med det hela är att jag drivit i flera veckor och bara härmat laxdasens beteende som jag blivit så trött på innan. Bästa är att det är han själv som blivit mest förbannad på "hans eget" beteende. Att vissa här inne har någon form av diagnos har bara blivit mer uppenbart:) trevlig helg era muppar

har aldrig betett mig som dej.... du är ett ungdun som ingen tar på allvar.... jag kan lova att jag har obegr med anhängare här som vet vad jag kan.....du öär inne en gång om ået och spyr chanslösa....det inger inte respekt....det vet alla asom är där....DENIM BOKO sjuk??? nej ej bara lika usel som väntat.....en tidig häst som aldrig blir något....

muumiin 2013-06-29 15:36

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 260155)
Då lyssnade du inte på Bergharn för halvannan timme sen, deklarerade klart o tydligt att alla hans djur ogillar lös bana , skorna av på Nahar pga det och mest missgynnad var enligt honom YOU BET HORNLINE ...

innan du gnäller ha info samlad!

Haha, skojar du nahar gick med skor? You betten hade vunnit klart om han inte hoppat! Samt om han inte hoppat så hade 5 aldrig fått luckan och nahar varit 2?

clarund 2013-06-29 15:36

Inget har stämt hittills (förutom Deuxieme då) men här kommer ett MONsTeR, Time Machine ...

kennyvirre 2013-06-29 15:36

vad fan e de som händer?? All heder till Johan....Jävla unge tänkte jag skriva men han e för fan äldre än mig

clarund 2013-06-29 15:38

Ser sådär ut i prov, hmmm Åkes fin 3 o 12 ??
aja heja MASKINEN !!

hanscrispi 2013-06-29 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 260152)
Det roligaste med det hela är att jag drivit i flera veckor och bara härmat laxdasens beteende som jag blivit så trött på innan. Bästa är att det är han själv som blivit mest förbannad på "hans eget" beteende. Att vissa här inne har någon form av diagnos har bara blivit mer uppenbart:) trevlig helg era muppar

Du med dina diagnoser.... och kallar oss övriga MUPPAR vad är det som gör dig till att du uttrycker dig på detta viset??????

clarund 2013-06-29 15:43

Dagens enda helspik satt, synd man inte spekulerade på rätt häst i andra, gick på Rocky i första, Deuxieme fullt ut eller något annat efterklokt...

--------------------------------------------------------
https://www.sharps.se/forums/spela-an...5-tillsammans/
--------------------------------------------------------

glennoskar 2013-06-29 15:48

Två spikar av två inne men endå borta att TIME MACHINE skulle förlora fanns inte på kartan.

kennyvirre 2013-06-29 15:51

äntligen så satt något av de man trodde på iaf..synd att Johan varit så jävla bra innan bara.

laxdasen 2013-06-29 15:52

David P kan inte ens säga jag hade fel..... det har jag sagt tusentals gånger... bara läsa statistik.... ni som är här vet att jag har rätt....

NicklasJ 2013-06-29 15:52

Varför blir det alltid tjafs i travdelen? Kom igen nu. Högt i tak i disskusionerna ska det vara men låt det stanna vid travet och sluta hoppa på varandra.

clarund 2013-06-29 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 260173)
Varför blir det alltid tjafs i travdelen? Kom igen nu. Högt i tak i disskusionerna ska det vara men låt det stanna vid travet och sluta hoppa på varandra.

Exakt, fast bara de som fightas tål det så ....

Tänkte själv skriva något svar till DavidP men avstod då jag insåg att jag isåfall likt honom skrivit i affekt.