![]() |
Citat:
Hon har dessutom bara startat 4 ggr och har fortfarande mycket utveckling i sig om hon får vara frisk. Förstår inte varför du tycker det är ett hån att hämföra henne med kulltoppen, hon är redan där. Sedan säger jag inte att hon vinner, men visst är hon en av de bättre i kullen. |
Ju mer jag tittar i lopparkivet, desto mer börjar tro att ludde inte kan svara upp digital darling. Hon är snabb från första steget medan armando kievitshof behöver hundra meter på sig att få upp farten.
Då kan det vara för sent ? |
Om åke inte trycker sönder you bet hornline så vinner den.
Det är ingen som tar några längder på den. |
Citat:
På Lördag vet vi. |
Citat:
Senast gick det undan och då joggade hon bara. Kanske kan hon tom utmana om spetsen ? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Gaint diablo gick ändå världsrekord !!! |
YOU BET HORNLINE kan vara rensaren första med Goop +++++
|
Citat:
Men visst, det troligaste scenariot är Nordström i spets & Örjan i dödens. För mej är spiken given oavsett, men att säga som vissa att en obesegrad häst som varit totalt opressad i alla starter är chanslös visar bara på total okunnighet inom sporten. |
Citat:
helt okörd varje gång och snabbare än någon tidigare i Sverige, även hingstar... :KO: |
Citat:
|
Citat:
Hon är för övrigt bara hälften så stor osså... fin häst ja. enkla vinster ja. vi får se. |
Citat:
Hingstarna har gått 13.6 om jag inte missminner mig |
Och D'one har redan gått snabbare :p
|