Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnackis V75 Eskilstuna 29/6 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/16681-uppsnackis-v75-eskilstuna-29-6-a/)

NicklasJ 2013-06-27 17:07

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 259632)
Vet inte om jag skrivit detta ännu i tråden men Time Machine måste bara vara bästa spiken...?!

:moneybag:

Är lite inne på det också. Ruskigt bra senast och utvecklas hela tiden. Snabb ut också och tål egentligen alla typer av upplägg i denna klass.

draken 2013-06-27 17:14

Undrar om inte Nahar bara behöver ett prepare`inför nästa storlopp. Kan ju vinna på kapacitet men lär nog inte gasas sönder direkt.

mackyyy 2013-06-27 17:22

Om man nu gillar att tillrättavisa andra, kan det vara bra att veta att det heter exteriör :)

Glöm ej Backfire, som har bra mycket bättre spår än senast hon mötte motstånd av denna kaliber!

putte64 2013-06-27 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 259641)
Undrar om inte Nahar bara behöver ett prepare`inför nästa storlopp. Kan ju vinna på kapacitet men lär nog inte gasas sönder direkt.

Björn ska köra i spets och kommer inte släppa.
Svanen avgör hela loppet, tokpressar han vinner berg annars vinner goop.
Det var ju inte ens en längd mellan dem senast och har björn krafter kvar tar man inga längder på den

putte64 2013-06-27 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 259636)
Är lite inne på det också. Ruskigt bra senast och utvecklas hela tiden. Snabb ut också och tål egentligen alla typer av upplägg i denna klass.

Lär få göra jobbet i dödens, men senast var det ju tredje också och det gick bra
Men ett till sånt lopp kan väl aldrig inträffa?
Det var ju overkligt bra

putte64 2013-06-27 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 259644)
Om man nu gillar att tillrättavisa andra, kan det vara bra att veta att det heter exteriör :)

Glöm ej Backfire, som har bra mycket bättre spår än senast hon mötte motstånd av denna kaliber!

Den är bra
Gick ca 14 hela vägen i dödens på jägers

NicklasJ 2013-06-27 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 259647)
Lär få göra jobbet i dödens, men senast var det ju tredje också och det gick bra
Men ett till sånt lopp kan väl aldrig inträffa?
Det var ju overkligt bra

Ja det kan bli dödens mot Blue River Pipe. Det är det som ändå gör mig lite tveksam. Tror helt kart den kan vinna från dödens i detta gäng. Är den som senast så går ingen säkert. Men samtidigt kanske det är lite tufft att förvänta sig ännu ett sånt där stenhårt lopp.

NicklasJ 2013-06-27 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av mackyyy (Inlägg 259644)

Ja Backfire ska verkligen tas på allvar om man garderar detta lopp. Såg väldigt fin ut i kvalet och om det löser sig så är den ett bud.

laxdasen 2013-06-27 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 259619)
Nej bara i kulltopp loppen. Du verkar inte förstå alls vad jag pratar om du det är inte konstigt du tycker det låter löjligt. Ta en liten djupare titt in i ämnet så hittar du mycket spännande.

jag fattar precis vad du menar och skriver...och...det finns max 1% substans i det tyvärr.... tycker du inte activity och jet ribb var kulltopp... nej du var inte född då det förlåter jag dig för...

NicklasJ 2013-06-27 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 259603)
Ok jag fortsätter Davids travskola.

STAM=Ju bättre stam ju bättre chans att just din travhäst kan bli något

Extriör: Sätter de fysiska gränserna för hur bra din häst kan bli och hur skadebenägen den är

Frågan är hur intressant det här är på kort sikt dvs till loppet som är om 2 dagar. På kort sikt är det klart mer vesäntligt med dokumenterade resultat och lopparkiv och tränarnas egna analyser på dessa unghästar+värming. På längre sikt t.ex utvecklingsmöjligheter så ja finns det substans i det.

DavidP 2013-06-27 19:08

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 259659)
Frågan är hur intressant det här är på kort sikt dvs till loppet som är om 2 dagar. På kort sikt är det klart mer vesäntligt med dokumenterade resultat och lopparkiv och tränarnas egna analyser på dessa unghästar+värming. På längre sikt t.ex utvecklingsmöjligheter så ja finns det substans i det.

Hade Denim Boko och fly the world varit lika orutinerade som D'one så har du en poäng.

Min poäng är att Denim boko KAN enligt mig springa snabbare är vad D'one någonsin kommer kunna och är redan ganska långt i sin utveckling då hon slog rekord som tvååring.

DavidP 2013-06-27 19:13

www.alyose.se så klickar ni på exteriör fliken där står grunderna av guden Sven Lindblom

putte64 2013-06-27 21:39

Alltså
Jag tror alla tror mest på favoriten
Vi vill bara inte kalla resten sopor
Eliten visar sig snart, final i e3 bra staft

Nedomansky 2013-06-27 21:48

I avd. 6 tror jag 10 Carelin kan vara en rolig idé! Sen borde väl 7 Time Machine i avd. 4 vara huvet högre sina konkurrenter. Lycka till med era spel! :D

clarund 2013-06-27 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 259620)
Jag tror det finns ungefär 0% chans att Rocky winner kommer till ledningen.

Nah jag har iaf sett GaloppGurun Ludde (eller var det sonen) och Armando köra startbrasa, förvånar ej om Digital Darling tas lugnt och sen släpper någon statist till Rocky efter 500 m ... !?