![]() |
Citat:
|
Undrar om inte Nahar bara behöver ett prepare`inför nästa storlopp. Kan ju vinna på kapacitet men lär nog inte gasas sönder direkt.
|
Om man nu gillar att tillrättavisa andra, kan det vara bra att veta att det heter exteriör :)
Glöm ej Backfire, som har bra mycket bättre spår än senast hon mötte motstånd av denna kaliber! |
Citat:
Svanen avgör hela loppet, tokpressar han vinner berg annars vinner goop. Det var ju inte ens en längd mellan dem senast och har björn krafter kvar tar man inga längder på den |
Citat:
Men ett till sånt lopp kan väl aldrig inträffa? Det var ju overkligt bra |
Citat:
Gick ca 14 hela vägen i dödens på jägers |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Min poäng är att Denim boko KAN enligt mig springa snabbare är vad D'one någonsin kommer kunna och är redan ganska långt i sin utveckling då hon slog rekord som tvååring. |
www.alyose.se så klickar ni på exteriör fliken där står grunderna av guden Sven Lindblom
|
Alltså
Jag tror alla tror mest på favoriten Vi vill bara inte kalla resten sopor Eliten visar sig snart, final i e3 bra staft |
I avd. 6 tror jag 10 Carelin kan vara en rolig idé! Sen borde väl 7 Time Machine i avd. 4 vara huvet högre sina konkurrenter. Lycka till med era spel! :D
|
Citat:
|