![]() |
Börja med spik i första avd. nämligen nr 2 Jonny B. Kemp, och avsluta med nr 5 Formula One. Lycka till med era spel! :clap:
|
Citat:
|
Har aldrig förstått och kommer aldrig att förstå varför folk vill spika i ett 2hästarslopp?
Det viktiga är att få RÄTT i loppet, inte att halvera systemkostanden tvunget. Om bara 2 hästar kan vinna och är överlägsna de andra, varför inte bara ta de 2 och gå vidare, speciellt i en omgång då det finns många bra spikbud senare? Det är ok att falla på en 5%are man inte trodde på och hade typ 8a i ranken då man spikar. Det är INTE ok att falla på häst nr 2 i ett 2hästarslopp då man tvunget skulle spika 1/2 som kunde vinna loppet... Iaf i min bok =) Men tycke o smak är ju olika, som med allt annat! F.Ö. så tycker jag esterella dorada och deuxen i sista är bra skrällar =) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
xxx ej tillåtet. //KP
|
Citat:
|
Spiken: Rocky Winner. är för bra för dessa. Vann ett silverförsök näst senast och övertygade stort. Tuffare senast i finalen men avgjorde på styrka. Åke har hävdat att detta är en häst för Guld framöver. Jag tycket att det såg bättre ut senast än det egentligen var på Johnny b kemp. Rocky är en bättre häst som egentligen står billigt inne i loppet...
Chansspiken: Val ´d amour hade 2 sekunder kvar senast i linorna... Stallets personal säger "stenklar" jag ryggar....33% Dragen: Fambaron 10% kan leda loppet hela vägen med uffe.. avd2 Västerbro Europe spetsar och körs där? 8% avd3 Jittanes är bättre än raden, har varit tvåa bakom bl.a Chigaco och nära denne i mål också. Gillar att smyga i draget, ej tom senast. 3% är bra. God tur! |
Citat:
|
mitt förslag till vinst:D
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-07-13 Bana: Årjäng Spelform: V75, omg. 32 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 3 (9) 2 4, 5, 9, 11 (7) 3 4, 6, 7, 8 (3) 4 3, 4, 5, 11, 12 (6) 5 14 Val d'Amour (5) 6 1 Salsa Knight (11) 7 2, 3, 5, 9, 10 (4) Vadet gäller startnummer 800 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 400,00 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|