![]() |
Helvete, var sånär att få med båda två på DD med fem streck i första! Såg Avanti som den mest bortglömda på hela omgången när jag öppnade programmet men läste på för mycket och lämnade den utanför.
|
Spelar som en jävla nybörjare idag visste jag skulle torska på att jag inte går på NO DEAL som utgångshäst.
|
fan va trist hade vinnare på avanti på bet 365 och skulle fått 1500kr i vinst men nu betala dom bara ut 750kr för att det var dött lopp....
|
Citat:
Ja, håller med dig - man vet direkt när man garderat en storfavorit med x antal hästar så är man körd - även om man har den med... Surt! :cheers: |
Inte lirat idag men tycker det verkar att bli en rätt skaplig utdelning på en rätt enkel rad.
|
Citat:
|
Citat:
|
fick till 30ggr lirade bara för 50kr
|
Citat:
|
Nu dansar Spring Erom förbi efter att I Saw You, Beckman och Caballion mörat varandra under vägen. Harry sitter fast långt in i mål, man kan inte ha flyt varje gång.
|
Jorma och Scoby Youb nu...! Liknande förutsättningar nu som när han krossade för tre starter sedan - lite bättre motstånd nu, dock...!
:moneybag: |
Åh som jag älskar Beckman!
|
Citat:
|
Bröderna Larsson har inte lyckats få ihop det med Caballion. Dags att skicka hästen till någon annan tränare. Just nu håller dom på att slarva bort en häst med otrolig kapacitet.
|
Citat:
Lättplacerad och lättkörd, helt klart! Snyggt kört utav Svanstedt... :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Sen var det sista gången jag spikade Jorma på någon annan bana än Valla. :) |
Citat:
Ja... Rickard Hansson @RickardCharles 38m Spring Erom bräckte ned fullständigt? Lämnade banan jättehalt. Har gjort sin sista start? Tråkigt. Hoppas på bättre framtid än så! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Pga backfylla så somnade jag inte för än 11 imorse men innan det hann jag slänga in ett par billiga rader på egen hand samt ta travspetsens,storavinsters, SS och TT.s A-hästar på 4 olika kuponger.
Resulterade i ca 1050 kr extra i kassan när man nu vaknade till :) Storavinster.s A hästar följdes nästan rakt av där jag pga kostnad spikade 10.an i V75-6 och tog bort 3.an som dom också hade som A-häst. Kostade 36 kr och gav 2 stycken 6.or och 16 stycken 5.or, hade jag inte snålat och haft med båda A-hästarna i V75-6 så hade det bara blivit 2 stycken 5.or till så det känns som att det inte spelade någon större roll. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Blir alltid såhär snurrig efter fylla på ren sprit haha |
grattis sandro fixa nån system till imor...tacksam;)
|
Axevalla 33 2013-07-20 V75
Avd Ordinarie Reserver 1 2 2 1 4 5 7 9 10 11 3 1 2 3 5 4 10 5 5 6 1 2 3 4 5 7 8 10 7 1 224 rader * 1 * 0,50 kr = 112,00 kr 2013 272C 6192 AAC7 8145 20 juli 2013 Utbetalning: 51 700,00 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Antingen ett för ca 100:- eller 2 stycken mindre för ca 50:-. Var ju inte direkt min form som gav pengar tillbaka idag utan det som jag tog rygg på men oavsett det så skulle det vara härligt att ge något tillbaka i tråden efter allt man har tagit del av på den korta tiden man har varit här. |
Citat:
Sjukt snygg rad :) |
Riktigt jävla bra tippat. Jag har semester det märks tydligt i mitt tippande.Aldrig nykter haha Inte ett jävla rätt någonstans. Totalt jävla kass. 5 rätt iof sig men det är uselt nog.
|
Citat:
Det är över för längesen. Sorry. |