![]() |
Till och med jag börjar vackla angående Jorma och springspår nu...
|
ja två av två bara i kväll
|
Citat:
Hallsta borde få svårt att hinna fram. Främsta utmanare tror jag är Trippa Undan & Ulvsås Brasse. |
Citat:
|
Oj nu lutar det Jackpott på V86
V4 1. 7 2. 6,9 3. 2,4,5,8,11 4. 3,4,5,6,10 |
hur många omstarter blir de nu tro? 7 volter är inte å leka med:D
|
Där satt dagens skönaste spik iaf. Blue April och Adielsson, hoppas ni tog rygg på den!
|
Citat:
|
Citat:
Själv så fegade man lite med liten insats som vinnare eftersom jag lade mest krut på V86, men det vägde upp det man satte på V86 och lite till iaf så får vara godkänt :) |
:cheers:
Citat:
|
Nej, det går inte - vinnare på Bergharns... Moralisk vinnare, men vad hjälper detta?! Nummer 3 tar vi med oss!!!
|
Citat:
Skulle lirat denna tvilling "runt om", valde fel u-häst. 363 ggr....suck Registrerat spel Datum: Onsdag 2013-07-17 Bana: Dannero, omg. 9 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 6, 9, 11 U-hästar: 7 Titan Tabac Vadet gäller startnummer 3 x 30,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: 6B02 xxxx xxxx 8145 |
Citat:
Formen verkar dock finnas där på dig också så vore ju härligt om det rasslade till ordentligt snart, små marginaler. |
Citat:
|
Haha så typiskt att man inte får info om att de är skoinfo på gårdsjö viking för första gången. Då går den och vinner!!!
Så jäkla såligt!!!!! Vart är Skoinfo |