![]() |
Värsta hotet i spetsstriden strukna i DD1. Flemming runt om ? Nån som har info på Tamla ? Trots allt klart bästa hästen i grunden.
|
V4 Axevalla Omg 25,
2013-07-21 Ordinarie Reserver V4-1) 7 V4-2) 7, 11 V4-3) 4 V4-4) 4, 5, 6 6 rader x 5 x 2,00 kr = 60,00 kr TSN: AD80 5452 C60F 0941 |
Draken inte utan chans troligt du är chanslös som vanligt
|
Ojj ojj, sjukt starkt av Jorma att hålla hästen i trav.
|
Vilken kuskinsats! OJOJOJ!!! Och nu duckar jag för alla "påhopp"... Hehe!
:cheers: |
Citat:
Ha det! |
Citat:
Själv tycker jag att det ska bli intressant att se vad Simb Ruby kan göra med rätt resa eller DWPJ. |
Fuckfuckfuck idiot man e.
fegheten/idiotin i tredje kostade ett rätt nu satt spiken... Edit tog bort länken, de fyller i nya system där i veckan så det stämmer inte sen. Avd Hästar Reserver Avd 1 1 3 5 6 7 10 9F 4A Avd 2 1 2 5 7 10F 3A Avd 3 2 4 9 10 3F 12A Avd 4 3 1F 6A Avd 5 3 7 8 11 1F 4A Avd 6 2 4 5 7 10 3F 1A Avd 7 4 6 8 5F 1A alltså inte Lelle som tippat idag utan jag , brukar annars aldrig göra andelsspel med babianlappar. EDIT inte heller stämmer andelspriset, 20 st a 150 kr är det. |
Citat:
|
Säger inte att Offshore Man vinner, men ett platslir är denne värd... Står ju löjligt högt i odds!
:moneybag: |
Det är inte någon på sharps jag menar utan hela conceptet med att lyssna på andra hela tiden. Finns nog ingen härinne som är en riktig spelare.
|
Citat:
|
Citat:
Mmm..gå sin egna väg var det va? |
Flash oak nu då... nånstans iaf...
|
Citat:
men psykiskt sjuk är jag så det hade du rätt på iallafall... hehe |
Citat:
Lycka till om du kör något på den! |
Citat:
Mitt andelsspel din dumma idiot.. som satt dessutom utan att jag tittade på¨sharps eller tts tips eller någons klaring. |
Citat:
Mycket som skrivs här inne är folk som är hyggliga och köper saker hos olika sidor eller bara hämtar intervjuer från tränare eller kuskar och klistrar in i tråden så att personer här inne ska kunna få så mycket som möjligt på benen innan inlämning. Sedan är det ju fortfarande upp till varje person hur systemen ska se ut innan man trycker på spela, håller med dig om att man ska ha en egen uppfattning och inte bara följa alla andra MEN jag tror att du underskattar många här inne och det är inte allt dom spelar som läggs upp. |
Citat:
Behövde 120 kr insats för att sätta en V4.a och få 30.000 tillbaka och 60 kr insats månaden innan för att dra in ca 30.000 igen. Helt på egna tankar och jag är nog inte ensam om att sätta sådana spel här inne, så att påstå att det är helt tomt på kunskap är bara löjligt. Tror det finns betydligt mer info och kunskap hos folk än DU verkar tro, men kan förstå att användare tappar lusten att lägga upp saker när clowner ska ta del av det gratis och bara klaga efteråt. |
Citat:
Ok. |
Citat:
Lycka till med dina spel nu när du är medlem. Jag har.... dem gör... bla bla bla... ni vinner inga pengar. 30.000kr hahaha Folk bara visar upp inklistrade falska vinnarkvitton i inlägget.. hahah Sen sa jag "Konceptet". Ingen enskild snäll människa som lägger upptips och info m.m. |
Citat:
|
DD 4-6 15gånger 4-5 18 gånger känns spelvärt. Bara Tamla funkar
|
Orsak till strykning av Global Midnight?
|
Själv hade jag gärna plankat Tobytikes rad som gav miljonvinst så det beror lite på hur man ser det.
|
fan va trist för V4an att Skoglund får för sig att åke ska släppa ledning får han köra normalt så måste han blivit svårslagen.
|
Citat:
|
DD
4,10 1, 5, 8 1000kr = 6000kr varsågoda:P |
Absolut inte fel med spelförslag, inte det jag menar. Men borde hålla dem i en egen tråd.
|
Citat:
|
Dags att pensionera Tamla Celeber nu, på studs! Låt damen åldras i stil och inte som en avdankad snabbloppare på Malta...
:cry: |
Kan bara hålla med. Såg endå ut att må bra i dag men som travare är hon slut.Blev en trist omgång i dag tyvärr.
|
Vinnare
5000kr 5 Mousse Vinnare 5000kr 8 Your Highness 10.000 kr totalt |
Citat:
|
Vinner Åke sista nu så var det riktigt kostsamt att inte ha med honom i V75-1 på 5 streck på ena lappen ( ligger på sidan 3 i tråden) :(
Ca 18K som försvinner då om jag såg rätt..på rent slarv. |
Citat:
|
Citat:
Ja, för även om det är tufft att gå i andraspår i tufft tempo hela vägen så är det något hon förut, när hon var som bäst, lätt gjorde - då kunde hon lätt gå upp i dödens och krossa dem den hårda vägen... Nu sprang hon och krängde och bröt och var mest ovillig, hela vägen - tror vi får höra från Walmann, de närmsta dagarna, att hon nu går till aveln... Det enda rätta, enligt mig! :hattenav: |
Citat:
|
Tror inte Fascination egentligen gillar lång distans - har visat veka tendenser förr och tror inte hon vinner här... Rica Neo, med lucka i tid...
:moneybag: |
Citat:
Ja du drog in betydligt mer på andelen som DU hade gjort, men vad jag vet så var det 9 andelar och ca 13 K / andel.. det betyder att det var en fis i rymden mot V4.orna om du inte satt med 3-5 andelar själv och då har nog herr speldjävul tagit övertaget för längesedan :) Slänger gärna in lite print screens på 10 talet sköna vinster lite senare så kan även du njuta av dom. |