![]() |
Calpe ska vinna idag!
|
Citat:
|
Citat:
|
"2 Västerbo Paradise (Jeppe Juel) är det okej med. Han har fått ett bra spår och jag har varit nöjd med honom hela säsongen. Formen är fin och det finns ingenting att klaga på. Kommer tävla som vanligt. Ett superläge. Tycker det ser ut som om han ska sluta bland de tre första i alla fall, säger Jeppe." från aftonbladet
2% str / 1% ins hur optimistisk brukar killen va? |
Citat:
|
Jättefin värmning på Very sober i lopp.2 sist på strecken men det vet nog inte hästen
iaf en kul utg på tvillingspelet tycker jag:) |
Hm Nahar anmäld barfota runt om
|
Citat:
|
Citat:
|
5,7,10
4 3 2 5 3 ALLA Idag sätter jag sjuan för 22.50:- |
Jag upprepar mig lite!
Tycker tilläggen står väldigt bra "inne" i 7e skulle def ranka Save the Q först men ingen av tillägshästarna är chanslösa!! Streckar bara dom (om jag inte spikar) spetshästen kan ju dock alltid vinna! Måste dock tillägga att Saston känns väldigt överspelad, både Save the Q & Looney T är riktigt bra hästar! Juggle F duger också!! |
Bästa spiken: Sebastian K vinner oavset löpning....
Dragen: ivar sånna avd2. QUATRO CENTRO VIVA LA VIDA F.R.* (FR) Bedövaren: Semb Jafet avd7 God tur! |
"Konfident" är månadens modeord i ATG Live! Vilken pajas har smittat hela jävla redaktionen med det uttrycket? Skämmes ta mig fan! Låter för jävligt!!
|
Ett drag:
Bully Beatdown har avslutat fort dom senaste starterna, ibland har man tur och kommer bra till även från dåliga lägen ..... |
Fyfan, det var ett tag sedan man spelade åsså går man in med favoritraden deluxe såklart :D
Registrerat spel Datum: Tisdag 2013-07-30 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 36 Avd Ordinarie hästar 1 5, 7, 10 2 2, 3, 4, 5, 9 3 2 Elit Sund 4 2 Magic Tonight 5 4, 5, 6, 7, 10 6 5 Sebastian K. 7 7, 12, 14, 15 Vadet gäller startnummer 300 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 150,00 kr Nä, piss å gå å lägg sä. |