Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V-86-snik-snak (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17050-v-86-snik-snak/)

Helge 2013-07-31 20:43

hehehehe..

Citat:

Ursprungligen postat av MelloDillo (Inlägg 264973)
Nu hängde jag inte riktigt med men det kanske beror på whiskyn :D

Sorry, missade verkligen dina "". Det förklarar ju en del :) Skyller som sagt på spriten :D

Lugnt! Jag skyller på ölen och jobbat för mycket :p

:cheers:

laxdasen 2013-07-31 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av MelloDillo (Inlägg 264973)
Nu hängde jag inte riktigt med men det kanske beror på whiskyn :D

Sorry, missade verkligen dina "". Det förklarar ju en del :) Skyller som sagt på spriten :D

det sjuka är att jag någonsin varit avstängd... som att avskeda firmans bästa...... konstigt....men bara i sharps värld tydligen.........det fattar alla....

laxdasen 2013-07-31 20:49

oj citerade fel meddelande:)

putte64 2013-07-31 20:55

Skum safetystart av Örjan.
Hästen är ju startsnabb om man kör på den.

laxdasen 2013-07-31 20:56

såg du inte att den var på väg att hoppa??? flera gånger....druckit????????

MelloDillo 2013-07-31 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 264980)
det sjuka är att jag någonsin varit avstängd... som att avskeda firmans bästa...... konstigt....men bara i sharps värld tydligen.........det fattar alla....

Jag håller med men idioterna som besätmmer här är dessvärre lika intelligena tillsammans som en myra! De har ett maktbehov och vi vet alla att det krävs inga betyg som bevisar intelligens för att bli vaktmästare, polis eller ordningsvakt... eller just det admins på en sajt med vinstintresse fastän de säger att så inte är fallet :D :D

Ja, blir jag avstängd nu så... wish me luck :D

putte64 2013-07-31 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 264984)

Kollar reprisen senare

MelloDillo 2013-07-31 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 264984)

Vilken var på väg att hoppa flera gånger?

Helge 2013-07-31 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 264983)
Skum safetystart av Örjan.
Hästen är ju startsnabb om man kör på den.

Tog några galoppsteg, därav ingen laddning.

MelloDillo 2013-07-31 21:04

Jag skrev ju innan att jag skulle komma med ett bra spel i dag! Nu är ju oddset vad det är men ändå... Erik Adielsson vann precis från spår ett, vi kör med "samma" häst igen helt enkelt!

MelloDillo 2013-07-31 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av MelloDillo (Inlägg 264989)
Jag skrev ju innan att jag skulle komma med ett bra spel i dag! Nu är ju oddset vad det är men ändå... Erik Adielsson vann precis från spår ett, vi kör med "samma" häst igen helt enkelt!

hade inte idoten oskr Kylin-Blom släppt ledningen hade vi haft en supersäker vinnare! varför låter man idioter ens få hålla på med trav och varför delas det ens ut pris till någon annan än ettan? Då slipper man se sånt här skit ju :S

Sitter ju även med 1,7 på tvillingen. Tack idoter :S

DavidP 2013-07-31 21:15

Visst första starten men om jag ägde en häst där jag gav en total rookie chansen så hade jag lackat lite när han missa starten med 300 meter:lol:

Helge 2013-07-31 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 264991)
Visst första starten men om jag ägde en häst där jag gav en total rookie chansen så hade jag lackat lite när han missa starten med 300 meter:lol:

20-30 meter men illa nog. Dock ett val man gjort och får stå för ;)

MelloDillo 2013-07-31 21:17

Vilken jävla gamling intervjuas nu? Går han på droger samtidigt som han ska spela en roll i en svensk film/serie (minns inte vilken). Att höja Svante så jävla mycket samt snacka om att det finns så många "proffs" så vi lät Svante köra... Det var för helvete ett lärlings-/ungdomslopp din jävla sopa!