Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 7/8 Dubbel Jackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17096-v86-7-8-dubbel-jackpott/)

Rickart 2013-08-07 12:42

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 265866)
Hoppas det blir robotsystem idag med.....det många inte fattar är ju att även de spricker.....fattar ni inte det?????????????????

Klart att robotsystem spricker, inte med garanti, som du, men det händer... Det känns skönt att veta.

laxdasen 2013-08-07 12:42

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 265867)
Nja, jag är bäst och det tror jag alla vet.
Ikväll kommer jag flerbonga in V8 hur lätt som helst, har 4 stenklara och resten blir en lätt match.

haha ja du är bäst! helt överlägsen! skönt att du vågade skriva det! äntligen någon som inte sitter tyst i ett hörn.....:cheers:

laxdasen 2013-08-07 12:45

Rickart nu verkar du ha fått mens......droppar friskt....kom med nåt bra istället.....annars sätter du aldrig v8

Rickart 2013-08-07 12:47

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 265871)
Rickart nu verkar du ha fått mens......droppar friskt....kom med nåt bra istället.....annars sätter du aldrig v8

Eh, jag har 4 STENKLARA, men jag behöver liksom inte bevisa något. Jag kör mitt race och alla som vet vem jag är vet att jag alltid kan backa upp, men inte här, det behövs liksom inte för jag kör mitt eget race och är inte FEG.
Som sagt, ska flerbonga in V8 på ca 50x ikväll, kommer bli hur lätt som helst.

mikaels 2013-08-07 12:51

Att vinna diskussionen: Laxdasen 1,60, Rickart 2,50...odds från mikaelsbet:)

Rickart 2013-08-07 12:53

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 265874)
Att vinna diskussionen: Laxdasen 1,60, Rickart 2,50...odds från mikaelsbet:)

Jag sätter 10 sharps på Rickart!

Helge 2013-08-07 12:54

Rolig V86 idag men än mer kul att se strecken idag - kliver dom in igen?

Underbara Ivar på Twitter Kvällens V-86:a krossas tror jag, igår var en provstart

Borde man inte kunna lägga ihop 1+1 när det gäller vinstsumman till Norge och Finland? Samma gäng, smart spelat? pic.twitter.com/L3F8UJ4Qfm

alle 2013-08-07 12:54

Jaja.. sluta tjafsa.. fyller inget syfte.. Om ni tvunget måste hålla på med kukmätartävlingar så visa det genom att ni kan leverera... :)

:cheers:

laxdasen 2013-08-07 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 265873)
Eh, jag har 4 STENKLARA, men jag behöver liksom inte bevisa något. Jag kör mitt race och alla som vet vem jag är vet att jag alltid kan backa upp, men inte här, det behövs liksom inte för jag kör mitt eget race och är inte FEG.
Som sagt, ska flerbonga in V8 på ca 50x ikväll, kommer bli hur lätt som helst.

Lycka till med flerbong hahahahah jag ska enbart ha ett stort system v8. Flerbong haha tala om att välja det i fel omgång kan knappt sluta skratta:)

laxdasen 2013-08-07 13:00

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 265875)
Jag sätter 10 sharps på Rickart!

du blev black!:) sjönk till 1.33 på mig.... men jag la allt ändå!:cheers:

laxdasen 2013-08-07 13:03

Eftersom Rickart har fyra stenklara så ska jag skriva fyra stenklara här: System P, Yield to none, Down F och Caddie Gallant. Kan ju vara kul att se vem av oss som får flest rätt av de fyra klara haha.......

Rickart 2013-08-07 13:05

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 265878)
Lycka till med flerbong hahahahah jag ska enbart ha ett stort system v8. Flerbong haha tala om att välja det i fel omgång kan knappt sluta skratta:)

Det ser kanske ut som fel omgång för dig, men för mig är det 4 lopp med 100%-are och kanske 1-2 lite knepiga lopp, valet är givet v8 och flerbong kommer att ge mig pengar som du bara kan drömma om men som jag iofs inte behöver iom att jag ganska regelbundet sätter v8or och v7or...

laxdasen 2013-08-07 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 265882)
Det ser kanske ut som fel omgång för dig, men för mig är det 4 lopp med 100%-are och kanske 1-2 lite knepiga lopp, valet är givet v8 och flerbong kommer att ge mig pengar som du bara kan drömma om men som jag iofs inte behöver iom att jag ganska regelbundet sätter v8or och v7or...

Puss på dej! ja du sätter nog v7 och v8 jätteofta hahahahaha......du är underbar.

Rickart 2013-08-07 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 265883)
Puss på dej! ja du sätter nog v7 och v8 jätteofta hahahahaha......du är underbar.

Du förstår att jag bara parodierar dig va? Väldigt ofta låter du som jag gjorde nu när du diskuterar här, självklart har jag inte 4 stenklara eller kommer köra flerbong idag.
Dock gillar jag dina 4 stenklara och har ungefär samma tankar, lite rädd för Kontio i första nu iom spåret. Ska klura på det ett tag.
Å dyker det upp någon stenklar så lovar jag att dela med mig, för som du själv skrev för en liten stund sen, jag är ju bara bäst ;)

laxdasen 2013-08-07 13:15

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 265884)
Du förstår att jag bara parodierar dig va? Väldigt ofta låter du som jag gjorde nu när du diskuterar här, självklart har jag inte 4 stenklara eller kommer köra flerbong idag.
Dock gillar jag dina 4 stenklara och har ungefär samma tankar, lite rädd för Kontio i första nu iom spåret. Ska klura på det ett tag.
Å dyker det upp någon stenklar så lovar jag att dela med mig, för som du själv skrev för en liten stund sen, jag är ju bara bäst ;)

Ja det är kul att göra parodi på betydelsefulla människor jag vet:) ja du är bäst och jag använder väldigt ofta ironi:):cheers: