![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Rickart nu verkar du ha fått mens......droppar friskt....kom med nåt bra istället.....annars sätter du aldrig v8
|
Citat:
Som sagt, ska flerbonga in V8 på ca 50x ikväll, kommer bli hur lätt som helst. |
Att vinna diskussionen: Laxdasen 1,60, Rickart 2,50...odds från mikaelsbet:)
|
Citat:
|
Rolig V86 idag men än mer kul att se strecken idag - kliver dom in igen?
Underbara Ivar på Twitter Kvällens V-86:a krossas tror jag, igår var en provstart Borde man inte kunna lägga ihop 1+1 när det gäller vinstsumman till Norge och Finland? Samma gäng, smart spelat? pic.twitter.com/L3F8UJ4Qfm |
Jaja.. sluta tjafsa.. fyller inget syfte.. Om ni tvunget måste hålla på med kukmätartävlingar så visa det genom att ni kan leverera... :)
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Eftersom Rickart har fyra stenklara så ska jag skriva fyra stenklara här: System P, Yield to none, Down F och Caddie Gallant. Kan ju vara kul att se vem av oss som får flest rätt av de fyra klara haha.......
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dock gillar jag dina 4 stenklara och har ungefär samma tankar, lite rädd för Kontio i första nu iom spåret. Ska klura på det ett tag. Å dyker det upp någon stenklar så lovar jag att dela med mig, för som du själv skrev för en liten stund sen, jag är ju bara bäst ;) |
Citat:
|