Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Tisdag Dubbel Jackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17113-v64-tisdag-dubbel-jackpott/)

trance_error 2013-08-06 19:15

Värde 2kr ;)
Det va det värsta

laxdasen 2013-08-06 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 265685)
Kom in några miljoner enkelrader, strecklistan gick bananas.. hahaha.

Trodde sydaffe, robotspel, what ever var förbjudet.

:cheers:

Är inget att bry sig om ....jag spelar alltid hipposystemet...allt skrivs ut på enkelrader när man kör reducerat.....men det syns kraftigt när man lämnar in.... märkt det massor med gånger...senast i lördags när mitt bolag hade for pleasure as....23% var inga 23% när det skulle delas ut....för alla rader utom en var ju borta......

spezzalizer 2013-08-06 19:19

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 265705)
Värde 2kr ;)
Det va det värsta

Historiens lägsta utgångsvärde inom streckspelen månne? :gun_bandana:

laxdasen 2013-08-06 19:20

ja men inget att bry sig om som jag nyss skrev kommer rensa obegr....om det händer minsta lilla...

Helge 2013-08-06 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 265706)
Är inget att bry sig om ....jag spelar alltid hipposystemet...allt skrivs ut på enkelrader när man kör reducerat.....men det syns kraftigt när man lämnar in.... märkt det massor med gånger...senast i lördags när mitt bolag hade for pleasure as....23% var inga 23% när det skulle delas ut....för alla rader utom en var ju borta......

Må vara dina enkelrader lämnat ett pyttespår MEN detta som skett idag är något helt annat! Får se hur ATG agerar och svarar på denna "attack"?

Kan inte ens jämföra dessa nivåer idag med dina inlämningar ;)
Oavsett hur stort du spelat.

Sydaffe eller vad man kallar det, verkar ha gaddat i lopp 2, 4 och 5.

Rickart 2013-08-06 19:40

Häftigt lopp och häftig häst Djali, lite av en nyckel för mig ikväll :)

Viroid 2013-08-06 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 265655)
Hittills 2,5 miljoner omsatt, av det är ungefär 20% eller 0,5Mkr omsatt som endast V6, och resten "traditionellt".

Och när det var färdiginlämnat så var det knappt 50% av omsättningen som var inlämnad med endast V6. Intressant att se vad det skall bli av den här miljonsysteminlämningen, och vad ATG gör om det landar ett par hundratusen system som vinnande från ett enda konto.

laxdasen 2013-08-06 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 265709)
Må vara dina enkelrader lämnat ett pyttespår MEN detta som skett idag är något helt annat! Får se hur ATG agerar och svarar på denna "attack"?

Kan inte ens jämföra dessa nivåer idag med dina inlämningar ;)
Oavsett hur stort du spelat.

Sydaffe eller vad man kallar det, verkar ha gaddat i lopp 2, 4 och 5.

ja absolut men....ni måste väl fatta att massor med folk spelar detta system....och då blir det otroligt många enkelrader.....är väl inte svårt att förstå....det är ju inte bara jag som använder det....har aldrig funnits några robotsystem det är bara atg som är så oerhört okunniga som inte fattar att detta system leder till detta....

NicklasJ 2013-08-06 19:41

Inte svårt att spela stora matematiska system när man med v6 får högre utdelning än omsättningen. Syndikat dammsuger omgången totalt. Lär nog ske imorgon också

Hoya 2013-08-06 19:43

Är rätt ny inom trav, så jag förstår inte riktigt allt än till 100, men hur kan värdet stiga bara 9 kr efter Djali Bokos vinst som låg streckad på 22 % och hade ett vinnarods på 53?

Rickart 2013-08-06 19:45

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 265713)
Inte svårt att spela stora matematiska system när man med v6 får högre utdelning än omsättningen. Syndikat dammsuger omgången totalt. Lär nog ske imorgon också

Precis, å jag fattar inte varför så många nötter här blir upprörda när ATG försöker få bort detta ofoget, ATG vill ju att pengarna ska gå till oss "vanliga", även vi som reducerar. Jag har inte orkat ge mig in i denna debatt för jag kan liksom inte förstå överhuvudtaget varför någon ens kan komma på tanken att argumentera emot.

laxdasen 2013-08-06 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av Hoya (Inlägg 265714)
Är rätt ny inom trav, så jag förstår inte riktigt allt än till 100, men hur kan värdet stiga bara 9 kr efter Djali Bokos vinst som låg streckad på 22 % och hade ett vinnarods på 53?

den rensade..som den skulle enligt procent.....läste du inte det på matten i skolan??:)

NicklasJ 2013-08-06 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 265715)
Precis, å jag fattar inte varför så många nötter här blir upprörda när ATG försöker få bort detta ofoget, ATG vill ju att pengarna ska gå till oss "vanliga", även vi som reducerar. Jag har inte orkat ge mig in i denna debatt för jag kan liksom inte förstå överhuvudtaget varför någon ens kan komma på tanken att argumentera emot.

Nja problemet är väl inte att man vill komma åt dessa syndikat utan troligen den luddiga regel som man skapade för att stävja problemet. Kunde skötas snyggare.

Viroid 2013-08-06 19:48

Citat:

Ursprungligen postat av Hoya (Inlägg 265714)

78% föll bort, och då skall värdet öka med ungefär en faktor fem enligt matematiken, och det verkar ju vara precis det som skett. Vinnaroddset speglade rätt bra hur hästen var streckad, även om de inte alls har med varandra att göra.

Hoya 2013-08-06 19:49

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 265716)
den rensade..som den skulle enligt procent.....läste du inte det på matten i skolan??:)

Jo det förstår jag också, men den hade ett V-Odds på 53, borde inte det höjas med 53 kr istället för 9 kr? Eller har jag fått allt om bakfoten? :no: