![]() |
Caballion struken nu! Nahar borde vid normala omständigheter vinna detta lopp men efter Bergharns uttalande om senaste träningintervallerna så kommer jag att gardera med minst 1,8,9. Om det inte kommer andra uppgifter om hästen under lördagen.
|
Hallstas tid är förbi slöseri på pengar att strecka
|
Låter väldigt bra på cao dai.... kan vara en fin kupongrensare.
|
Citat:
|
Berkut Boko borde bli rätt svårslagen. Synd att Crooked har så dåligt spår.
Amiralen slog av Ulm Karsk På Visby. Kan mycket väl göra det igen.Perfekt läge. OS på Skellefteå.Kallblod skräller det inte. I fjärde tänkte jag gardera hårt men nu är det ju helt klart på 6an:). Bradley och Nahar möter typ ingenting men måste nu garderas i alla fall. Robin Ru i sista ja,ja. Måste hitta rensare annars blir det flerbong. Känns i nuläget som rasslig utdelning. |
Kiss Goodbye och Hallsta Lotus....helt klara..... Månprinsen hinner ej med på kort och Hallsta vinner lätt från spets...enkelt... finnen helt överlägsen.. ruskig klasskillnad....
|
Caballion kommer inte till start .
Hästen är struken på grund av hälta. Då är väl Nahar stenklar.:D |
Citat:
|
Citat:
|
Vill bara poängtera att jag respekterar era tankar/värderingar inför V75!!
OBS! Open Stretch-bana i Skellefteå För mig finns ingen motståndare till "KUNG NAHAR" på Lördag "BERGHSÄKERT" |
Hallsta Lotus ska vältas denna omg. Finns bättre kallblod med tex en PRINS i loppet:) andra ytter sen pang! får Hallsta va bra, är väl finnarna i mot..
Sen snackas det om finnen nr.6 i fjärde en hel del.. Kan vinna om spets gratis! men Pompano med Petter laddar fullt för spetsen också, ska köras där. Möjligt att starke nr.7 Cross section utmanar i loppet. Stark häst som vunnit lätt. |
Henrik Svensson medlar strykning på nr. 14 Todays Butterfly i femte loppet
|