![]() |
Royal Apanage vore väldigt bra nu, men Uffe kan väl inte vinna alla lopp ???
|
Citat:
Då är det väl lika okej att med rånarluva råna pensionärer om man kommer undan med det? Om pensionärerna är ute och går oskyddade är det ju oerhört intelligent och smart att göra så för att tjäna pengar även fast det drabbar andra inblandade :whoco5: |
Citat:
|
Citat:
|
Pompano käkade upp din häst laxdasen! :clap:
|
Kiss Goodbye var ju ett riktigt skämt! Tur att Pompano vann, hur lätt som helst dessutom!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur tänker de där bak ???
17 tempo och ingen gör något !!! Sedan går det inte att ta något. |
Citat:
Citat:
|
Citat:
Snygg spik Capone ser bra ut för din del! |
Citat:
|
har bytt taktik..... mina klara drar på sig streck.... sen tar jag andra på riktigt..... jag styr ju hela spelvärlden.....
|
POMPANO !1
DUELLEN MELLAN KISS GOODBYE - POMPANO VI HAR EN KLAR SEGRARE IDAG... |
Citat:
Man måste ju INTE bryta mot regler bara för att man kan komma undan med det. Iaf min åsikt. Ska bli intresant att se vad Bradley är för en häst nu. Totalt oinsatt i detta lopp :) Verkar som robotspelarna garderat för den var väl betydligt hårdare streckad än 52% nån timme innan spelstoppet? edit: det fetmarkerade. Missade det :) |
COUNT RESPONSE med hundra nu..... leker med Bradley! Tapio Kajala!!!
|
Citat:
|
Citat:
Det är så jäkla svårt att vinna långt bakifrån med 175 m upplopp, och han är mycket stark |
Citat:
|
Kiss Goodbay...var hittade du den klaringen? Dreamland? Inga nya gissningar på G...ser inte finessen i ditt ylande Laxdasen.
|
Och jag vill varna för Ettan Andreas Sisu.
|
Citat:
|
Citat:
1an och 2an 1an och 3an 1an och 2an 1an spik GRYMT! Hoppas verkligen du sätter sjuan och att det skräller lite nu i femte :cheers: |
Citat:
|
Är Nahar så bra att han tar detta med en gäspning eller ska vi får se en enprocentare idag?
Jag tror ju inte det är en slump att de största skrällarna någonsin har kommit från hästarna i tredje, fjärde inner i lopp över 3 varv... |
Nu kommer dagens bjudning: DD 15-3 laxarna ska satsas nu!!!!!! och nu kommer ingen rygga:) tackar!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Så här fick det bli istället.
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-08-10 Bana: Skellefteå Spelform: Dagens Dubbel, omg. 443 Avd Ordinarie hästar 1 8, 9, 12 2 2 Outlaw Merci Vadet gäller startnummer 3 x 33,00 kr Totalt: 99,00 kr |
8-11 heter daggens raka DD
|
inga pengar ska sparas... 15-3 blir obegr med lax..... ingen kan förlora....
|
Citat:
LÄGG UPP HÄR.. TROR MER PÅ 15 - 2 RAKT AV :KO: |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2013-08-10 Bana: Skellefteå Spelform: Dagens Dubbel, omg. 443 Avd Ordinarie hästar 1 15 Nahar 2 2 Outlaw Merci Vadet gäller startnummer 1 x 2 000,00 kr Totalt: 2 000,00 kr Kvittonummer: 0940 525B LYCKA TILL VÄNNER :) |
KUNG NAHAR KÖÖR BARA GÄSP!!
|
Hur orkar dom hylla Nahar som helt överlägsen vilka tomtar....konstigt..det visste inte hela sverige vafan tror dom fanstyget har ju förfan vunnit elitloppet!!!!!!! TOMTAR!Kämpa LAXDASEN
|
Citat:
|
2,3 eller 12 så sitter den X2.5. Hjälpe mig
|
Nu kommer det att skrälla sitter med 2,3,8,11,12 för sju är inne i en period då inget stämmer fullt ut.
|
Limpanz är fullast av alla jämt endå orkar han sjöa.Häng i Dasen. såklart är jag redan black hoho.
|