Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 10/8 Uppsnack dags (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17132-v75-10-8-uppsnack-dags/)

spezzalizer 2013-08-10 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 266080)
Kiss Goodbye omgångens klaraste....skönt att redan nu ha en som bara vinner...

Klarar hon distansen? Hästen var väl tränad av D. Meilink, om jag minns rätt, förut så hon borde vara bra grundtränad iaf. Funderar starkt på att spika.

turbo 2013-08-10 13:06

1-6-11
2-4-5
1-4
4-7-9-11
11-12-13
8-15
2

432 rk = 216 kr.

Klanke 2013-08-10 13:21

Spiken: Hallsta Lotus är svårslagen över distansen, såg finare ut än på länge senast, får bestämma i litet fält. Toppchans!

Dragen:
Intervju:

Zoccer Scot (V75-2) är bra i ordning och han kan räcka en bit med lite klaff på vägen. Han hade mycket krafter kvar när han galopperade i sista sväng senast. Han fick kalla ryggar och det blev lite trångt och när jag sedan skulle ta mig ut då slog han ihop och galopperade. Han hade gått en rätt så bra tid annars och tjänat bra pengar. Det är väl kanske inte förstahästen här men om man tar några streck ska han med. Han får ses som en outsider. Barfota runt om igen.

Check in Blågul var blek senast men har nu fått tuffare jobb inför västen, öppnar bra och siktar på ledarryggen. Viss chans på Open Strech. avd1.

Nalda vox är inte så tokig och kommer att ge Bradley en match om segern.

Bedövarna:

Simb Frizz som tog in längder senast på en Youpie i ordning. Tuffare jobb inför västen och detta. Kan med klaff och rätta stigar fälla samtliga. Gidde Palema avkomman har bra fart i sig. Pass upp!

Chakir är en speedkula som skulle gynnas om det blir tempo där framme, vinner lopp snart kanske idag om det klaffar 200%?

Avslaget:

Kiss Goodbye har förvisso 3 raka men risken är att det kommer att kosta för att nå tät och med tanke på att konkurrensen är i hårdaste lagret så är det också säkerligen tuffare att vinna... Öppet lopp där jag själv streckar "Alla" låg klass på loppet vilket ofta genererar i skrällar.

God tur!

Keke 2013-08-10 13:21

Tror Nahar är en dålig spik denna gång. Tog till galopp senast och Bergh ska laborera med balansen denna gång. Min vinnare i loppet är den starka Jacky Glide, men Cao Dai kan hinna fram. Hästen hade allt kvar senast, instängd.

fusbar 2013-08-10 13:25

Omgångens bästa spik anser jag är 2 Outlaw Merci V75:7
Stallet är mycket uppåt och alla skor åker av idag. Det är bara och spika!

linfre 2013-08-10 13:28

Registrerat spel I

1, 3, 6, 9, 11, 12 (4)
2, 3, 4, 5, 12 (1)
1, 3, 4, 5 (7)
1, 2, 6, 7, 10 (11)
11 Bradley (1)
15 Nahar (8)
2, 3, 12 (11)

Chansraden

6, 9
5 Love de Luxe
3 Hallsta Lotus
2, 6, 7
1, 11
1, 8, 9, 10, 15
2, 3

Totalt: 60,00 kr

Keke 2013-08-10 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 266363)
Spiken: Hallsta Lotus är svårslagen över distansen, såg finare ut än på länge senast, får bestämma i litet fält. Toppchans!

Avslaget:

Kiss Goodbye har förvisso 3 raka men risken är att det kommer att kosta för att nå tät och med tanke på att konkurrensen är i hårdaste lagret så är det också säkerligen tuffare att vinna... Öppet lopp där jag själv streckar "Alla" låg klass på loppet vilket ofta genererar i skrällar.

God tur!

Det är klart att HL är förstahästen i loppet. Man skall dock tänka på att den finska Turbo Urpo blir bättre och bättre. Med lite strul för Hallsta Lotus kan den spurta till vinst.

Kan inte tro på Kiss Goodbye trots bra kusk, utan letar en skrällvinnare här. Den som kan överraska är Big Dog Online. Fick inte fritt i tid senast och kan för loppet nu.

mr_stylez 2013-08-10 13:32

Zoccer scott kan nog bli farlig ja! =)

Men Simb Frizz förstår jag inte hur du menar, han tappade över upploppet på youpie, ca 2 längder kanske, youpie som dessutom hade mycket sparat i mål? Vi kan inte ha sett samma lopp där :)

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 266363)

Dragen:
Intervju:

Zoccer Scot (V75-2) är bra i ordning och han kan räcka en bit med lite klaff på vägen. Han hade mycket krafter kvar när han galopperade i sista sväng senast. Han fick kalla ryggar och det blev lite trångt och när jag sedan skulle ta mig ut då slog han ihop och galopperade. Han hade gått en rätt så bra tid annars och tjänat bra pengar. Det är väl kanske inte förstahästen här men om man tar några streck ska han med. Han får ses som en outsider. Barfota runt om igen.

Check in Blågul var blek senast men har nu fått tuffare jobb inför västen, öppnar bra och siktar på ledarryggen. Viss chans på Open Strech. avd1.

Nalda vox är inte så tokig och kommer att ge Bradley en match om segern.

Bedövarna:

Simb Frizz som tog in längder senast på en Youpie i ordning. Tuffare jobb inför västen och detta. Kan med klaff och rätta stigar fälla samtliga. Gidde Palema avkomman har bra fart i sig. Pass upp!

Chakir är en speedkula som skulle gynnas om det blir tempo där framme, vinner lopp snart kanske idag om det klaffar 200%?

Avslaget:

God tur!

Klanke 2013-08-10 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av Keke (Inlägg 266367)
Det är klart att HL är förstahästen i loppet. Man skall dock tänka på att den finska Turbo Urpo blir bättre och bättre. Med lite strul för Hallsta Lotus kan den spurta till vinst.

Kan inte tro på Kiss Goodbye trots bra kusk, utan letar en skrällvinnare här. Den som kan överraska är Big Dog Online. Fick inte fritt i tid senast och kan för loppet nu.

Big dog Online rankar jag själv 2a bra häst men spår 8 kanske inte är likören? Tycker att man bör passa Henrik från bricka 1 med Quick Change som är bra i ordning för dagen och kan få en bra resa, Henrik trodde att hästen kan öppna bättre än vad vi fått se och siktar troligen på rygg på Pompano som ska gå med jänkarvagn för 2a gången i karriären...

Klanke 2013-08-10 13:44

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 266368)
Zoccer scott kan nog bli farlig ja! =)

Men Simb Frizz förstår jag inte hur du menar, han tappade över upploppet på youpie, ca 2 längder kanske, youpie som dessutom hade mycket sparat i mål? Vi kan inte ha sett samma lopp där :)

Simb Frizz krokade ihop meden galopperande häst senast och tappade mark. Man tog upp och fick börja om igen. Tog in många metrar trots missödet. Men som sagt ett riktigt långskott. 15-8 klart före. Ville bara ha ett roligt lyxstreck i fall att..

Minns 2008 för 5 år sedan när hästen skrällde till nästan 80 ggr fläsket. Hästen är nyttig och gör ofta bra lopp. Har dock lite svårt att sticka nosen först.

http://classic.atg.se/ResultatServle...Type=VP&race=7

har varit 3a bakom en mycket bra Nahar och Caballion, men nu när den ena är struken samtidigt som Bergh ska lägga om balansen så varför inte?

http://classic.atg.se/ResultatServle...ype=VP&race=11

:moneybag::moneybag::moneybag::D

putte64 2013-08-10 13:44

Helt plötsligt såg vi återigen stora rörelser i streckprocenten.
Det finns bara stora reducerade system som kan leda till, robotlirarna lever :p

Klanke 2013-08-10 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 266372)
Helt plötsligt såg vi återigen stora rörelser i streckprocenten.
Det finns bara stora reducerade system som kan leda till, robotlirarna lever :p

Man kan se på spelatrav.se om det har blivit förändringar i systemet.. längst upp kan man se omsättning bland system och diagram..

Tittar på det nu.. 800 000 system blev 1700 000 system på bara 2 minuter.. (haha) måste vara robot spel

Stekel 2013-08-10 13:57

Blir kul om det är svenska "robotspelare" idag, då får atg stänga ute hela svenska marknaden från V7-spel :claps:

Cross Section är lika klar som Nahar idag! Har knappt förlorat felfri och loppet ser väldigt tunt ut. Extra spikvärde på distansen och eftersom varenda jävel verkar ha bestämt sig för att måla loppet.

capone 2013-08-10 14:00

Ja idag sitter vi V7:an
1. 3,6,9
2. 1,2,3,5,6,12
3. 1,3,4,5
4. 2
5. 1,5,11,12,13
6. 15
7. 2,3,11,12

DD1. 15
DD2. 2,11,12

sune86 2013-08-10 14:00

Är lite ny i denna värld men har blivit väldigt intresserad utav den, så därför man är lite lost:)

Men vad innebär robotsystem, är det som att spela reducerat, och är där med olagligt?