![]() |
Citat:
|
Citat:
Om dina spikar är A hästar kostar det ca 12000. 1500 ger att spikarna ej får vara A hästar, vilket innebär att du bara fick in Sanity som A häst och saknade minst 2 A hästar. Hade Overtaker By Sib vunnit hade du gått ca 13000 lax plus. Fel av mig, du fick 2 A hästar. men overtaker by sib hade inte gett 7 rätt, utan 4 sexor |
Citat:
|
Citat:
|
Spikarna är spikar ej A. 3-5 A på fem lopp.
|
Citat:
Spikarna är ju "bokstavslösa", dvs varken AB eller C-häst. Hade blivit 4 stycken 5or nu. |
Asbra system oavsett.....kommer sitta längre fram...man tål omöjliga hästar......i ett lopp... det räcker för att få miljoner om det stämmer till
|
hade jag valt 2 som A i första eller haft två A i första ist för andra så hade det ju suttet med overtaker....enda jag sagt hela tiden.... det fattar ni väl???
|
209088 rader blev 2970 rader. det lär det väl bli exakt i ditt jokersystem också putte???
|
Citat:
Ja, det är bra om man rankar rätt med tanke på 3-5 A. Har gjort liknande, men oftast mindre system där jag inte tål sistarankade. |
Spikarna satt i första, samnt i fjärde avd. Men sitter med 9 st femmor tyvärr:(
avd 2. Tre streck avd 6. Tre streck 657 kr in. |
Citat:
|
bilden jag har här är ett kort på tröjan jag tillverkade inför elitloppet.... dvs urstark!
|
Citat:
Synd du inte satte den, och tröjan såg jag ju ... :) |
Citat:
|