Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V86 21/8 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17275-uppsnack-v86-21-8-a/)

NicklasJ 2013-08-21 20:14

Det va en fin uppvisning. Trist bara att den blev dagens största skrik.

laxdasen 2013-08-21 20:15

Final Oak ruskig uppvisning....barfota och jänkar...... och johan är riktigt skön i den sulkyn!

dzeno 2013-08-21 20:15

Som Dasen säger den fick ni klar tidigare idag

DavidP 2013-08-21 20:20

Nu ska ni få se va som händer när man drar skorna på en love you häst i rätt tid trots spår 8.

Lillis 2013-08-21 20:22

Jaja, den finns ju en anledning till att det tyvärr blir färre och färre som är inne och skriver på dessa forumsidor.

Scrolla tillbaka ett antal sidor, läs och begrunda. Det enda ord som finns tillgängligt är Patetiskt. Skriv era oneliners och runka ikapp men ge fan i att spamma forumet med ert dravel.

1. Dasen - ingen är chanslös. Då skulle Burman inte vunnit E3
2. Om lusen från Mantorp inte kan vinna på valla, vad säger du då om loppan från Visby?

Inse att ni båda bara gör bort er själva och urholkar det här forumet på ännu mer kvalitet.

laxdasen 2013-08-21 20:23

jag var tvungen att blockera.... orkar inte med tjafs helt utan anledning.....jag vet att jag har rätt många här som uppskattar mig för både show och kunnighet..... jag behandlar alltid folk väl som är värda att behandlas väl.... det vet ni!

clarund 2013-08-21 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av clarund (Inlägg 268267)
Otaliga är de hästar man dömt ut innan de gått barfota första gången...

Spets o slut.

Tack för Kaffet !

Edit:
Senast förlorade han alltså med 2 decimeter, pga att han avvägde styrningen fel, mosade Love Dancer (helt onödigt då den har mindre speed än Final Oak), och åkte dit mot en som gått på innerspår, kan hända den bästa.

Tänk till själv herr Doob :)

6 ggr på betten är taget och lastat, tack för kaffet !

Hehe tack för Kaffet :) :) :) :clap:

putte64 2013-08-21 20:24

Nu måste man fan sluta dricka bira
Sitter första iden spyr jag

Helge 2013-08-21 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av glennoskar (Inlägg 268372)
men du såg ju själv vilken dålig kuskprestation det var förlorar aldrig om hon kör före kim till ledning.

Jennifer som kusk är långt ner på min favorit lista.. passiv körning idag, inte likt henne. :cheers:

laxdasen 2013-08-21 20:25

Lillis.... du har rätt.... men.... har jag någonsin hackat på de som jag har respekt för här??? dig tex=???? Skulle ha varit när jag frågae om ditt smeknamn kom till av samma anledning som mitt:)

DavidP 2013-08-21 20:25

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 268377)
Jaja, den finns ju en anledning till att det tyvärr blir färre och färre som är inne och skriver på dessa forumsidor.

Scrolla tillbaka ett antal sidor, läs och begrunda. Det enda ord som finns tillgängligt är Patetiskt. Skriv era oneliners och runka ikapp men ge fan i att spamma forumet med ert dravel.

1. Dasen - ingen är chanslös. Då skulle Burman inte vunnit E3
2. Om lusen från Mantorp inte kan vinna på valla, vad säger du då om loppan från Visby?

Inse att ni båda bara gör bort er själva och urholkar det här forumet på ännu mer kvalitet.

Äh vafan han är ju sharps maskot tror ni jag bryr mig alls om vad han skriver. Ta inte det jag skriver på allvar heller men det är han som gått till hårda personangrepp förr i tiden och skulle han våga ge ut sin identitet så visar jag honom gärna vem som är alpha och beta.

laxdasen 2013-08-21 20:27

Nu vinner BJÖRN....på styrka.......skralt motstånd..ROMEO!!!!! min ROMEO!!!

NicklasJ 2013-08-21 20:28

Tror det blir favoritfall nu. Varit bra körning hitills för att vara Solvalla. Kul!

DavidP 2013-08-21 20:33

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 268376)
Nu ska ni få se va som händer när man drar skorna på en love you häst i rätt tid trots spår 8.

Som sagt jag kan mina love you har ju en själv:)

laxdasen 2013-08-21 20:34

ja där fick ni en klar..... rätt analys..... men jag kan ju ingenting.......