Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Jackpott 4 september (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17434-v86-jackpott-4-september/)

robfri 2013-09-04 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 271480)
Ja blir kul att se, fint lopp. Hultman har alltid haft gott öga till sin kuse, men är ju först när balansändring skedde som den släppt till. Tyckte den såg magisk ut från bricka 8 sist, verkligen lyste stjärnstatus över hästen.

Glömde tillägga, ingen jänkarvagn heller på Final Oak denna gång vilket det varit de 2 sista starterna

lejjan 2013-09-04 15:23

Tre spikar avd 1 Vendi avd 2 Virvel avd 3 mellby Viking.

Bra drag Roaring drunk och Ruhua Tea.

putte64 2013-09-04 15:28

Pasis kommentar, kan gå fort här.....

1 I Am Unique (Pasi Aikio) är allt som det ska med. Hon tränar på som hon ska och känns fin efter förra loppet. Vi kommer att testa jänkarvagn för första gången. Jag tycker faktiskt att vi ska ha bra chans, säger Pasi.

laxdasen 2013-09-04 16:43

Tror stenhårt på att spela med fyra spikar idag...... en melodi som gett mig frukt tidigare.....sen målar jag riktigt rejält i fyra lopp och hoppas på stora skrällar.... känns superbt!

capone 2013-09-04 16:54

mitt Onsdags nöje
1. 2,3,9,10
2. 1,2,3,6
3. 3
4. 1,10,15
5. 7
6. 1,9
7. 1,2,6,9
8. 2,3,5,6,9,10

2304 rader 576Kr

putte64 2013-09-04 16:58

Potten är min.
66% av mina rader ger fn över en miljon.
Ska man chansa ska man göra det när vi har många tunga favoriter.
:cheers:

dzeno 2013-09-04 17:04

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 271462)
Lite så är det.
Tyvärr är den långsam ut och Final Oak var väldigt bra senast.
Men om det blir tempo och Johan får ryggar på bortre lång kan den bli lite farlig.
Tror ändå på spets och slut för Final Oak.

Hade Final Oak som spik senast, och varnade här på sidan,
men då var det bike och barfota. Inte nu. Kan bli körning,
många fina hästar här så jag garderar ordentligt

dusagli 2013-09-04 17:06

vilka spikar laxdasen?

Champinj0nen 2013-09-04 17:12

Avd1. Två hästar höjer sig. 9, 10. Vendi mer speedig o caddie gallant starkare.!? Känns för mig som att det är värt att dubbla ist för att spika en. Vad säger ni?

Avd2. Virvel i spets hårt tryck av robben bob, bäddar för new approach lr ofv.continue lr så håller virvel undan.

Avd3. Enligt Aftonbladets statistik så har mellby viking galloperat 3/4 från läget o vunnit den 4e. Den vinner kanske tom från dödens men med tanke på galloprisken och eventuellt omgångens största favorit känns det smart att gardera med 2 mellby amiral o 9 navigator sib, eventuellt fighter gull. Lr vad säger ni om man garderar mellby viking?

Avd4. 6 global oasis i spets den ända som kan hota 15 spiegelei!?

Avd5. 7 digital ink spikar jag nog. Sjukt bra den gått. Sen är det bra o intressant motstånd vilket inte gör digital till stor favorit..

Avd6. 2 Jens patrik har vunnit 1/4 o placerat sig bra från svåra lägen på slutet. Har även gått bra tider i förhållande till konkurrenterna. Det är rätt orutinerade 3 åringar så jens Patrik är inte mer än första häst. 1 o 4 vill jag nog ha med också. Någon annan som är bättre än vad jag kan utläsa?

Avd7. D, one har inte imponerat på mig så vet inte om jag tar med den på kupongen. Första häst o eventuellt spik är 1 i am unique som gått bra o kör jänkare första. Annars är 6 fly the world o 8 air frame tidiga.

Avd 8. 3 final oak ska tydligen inte gå barfota denna gång. Kan hålla ändå men om jag har råd då garderar jag. Det är med 6 ruhuna tea o 9 ivar sånna. De kan utmana o vill vinna. Känns som övriga ligger rätt lågt o blir drf inte så intressanta.

putte64 2013-09-04 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av dzeno (Inlägg 271505)
Hade Final Oak som spik senast, och varnade här på sidan,
men då var det bike och barfota. Inte nu. Kan bli körning,
många fina hästar här så jag garderar ordentligt

Har läst det också så det luktar gardering

Imself 2013-09-04 17:26

Hänger upp allt spel idag på Breakbumper Ska gå barfota och om Bergh skickar skorna då är det åka som gäller! Bra spelvärde tycker jag just nu 24% borde t.o.m. gå ner lite?
Hoppas man är med inför sista :)

Helge 2013-09-04 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av Imself (Inlägg 271511)
Hänger upp allt spel idag på Breakbumper Ska gå barfota och om Bergh skickar skorna då är det åka som gäller! Bra spelvärde tycker jag just nu 24% borde t.o.m. gå ner lite?
Hoppas man är med inför sista :)

Han behåller bakskorna på, så dom är säkra inför kriteriekval. I övrigt full körning - behöver en genomkörning inför kvalen men så klart inget knäckarlopp.
Bästa chans. / SS

Imself 2013-09-04 17:45

Hoppas du har bättre källor än mig för det ändrar ju en del, kanske byter till Robben Bob? måste bara få din info bekräftad.

Helge 2013-09-04 17:50

Citat:

Ursprungligen postat av Imself (Inlägg 271515)
Hoppas du har bättre källor än mig för det ändrar ju en del, kanske byter till Robben Bob? måste bara få din info bekräftad.

Menar du mig? Skickar intervjun till dig - bedöm själv. Är anmält bfro men inget ovanligt med Robban och att det ändras.

putte64 2013-09-04 17:51

Snoken spikar caddie gallant och robben bob