![]() |
grattis BLACK COBRA all heder till dig! och till TOBYTYKE!
|
Så lätt och så skönt att börja med en spik som inte ens var favorit! Sämst kusk som släpper ut enda motbudet Rite On Win på upploppet men hästen var för bra så inte ens Adrian kunde förlora :claps:
Citat:
|
Redén varnade för Färjestads bana överlag tidigare idag och nu innan start skrev han detta.
"Daniel Redén @StallZet 8m Bergh's intervju om banan,väldigt lös som den varit på slutet.Time Machine stor häst som kan vara i fara från innerspår?#funderingar " |
Citat:
|
Nu måste gubben helt enkelt pensionera sig
|
bergh lekte..... bra eller dåligt för mig..... ja vem vet:)
|
Håkan k persson visade igen att han är Sveriges absolut sämsta kusk
Hur kan folk strecka honom? |
Haha, Håkan K Persson, vilken idiot, svara dödens med en nära nog iskall skithäst mot favoriten när den kommer och kunde avlöst.... Inte särskilt förvånande att han ståtar med en segerprocent som pendlar mellan 5 o 6...
|
Citat:
|
vinner piano dilli nästa ser det bra ut....annars halvdåligt...dubblade iris iris med hanky panky var feg......men det var ju tur...
|
Klantigt av Goop att köra på hjulen på ledaren, hade varit intressant i rygg ledaren annars efter förra starten då den spurtade sylvasst och nu hade vänsterhänte Goop upp.
Nu vill jag ha B och C häst! |
Får hoppas på NR 1 FOR PLEASURE AS i nästa så ser det bra ut =).
|
Citat:
|
Kommer se bra ut för mig i dag efter de 4 första sedan går det kraftigt utför. Dundrat på i början och avslutar med 3 spikar. Inte helt sensationellt så börjar det homoenkelt. Fan att man alltid orkar göra fel.
|
|