![]() |
Tiden ute :)
|
ja ibland har man fel...så är det... men räknade inte med galopp på flemming.....grattis till alla som är med.....borta på allt.....men jag vet att egna ideer lönar sig i längden.....ska hata den resten av livet i varje start:) spelar 9-4 på DD 2000. ska räta mig....
|
Laurier Dag var helt ensam på banan idag! 5 av 5 =)
|
Citat:
Jag trodde inte på L idag efter rapporten om skada och avstått jobb. |
Haha tack grabbar! Skönt att stämningen är så jävla god här på V75-lördagarna igen :)
Bättre att vi jobbar in varandra som vi gjort senaste veckorna än att diskutera argsint! :cheers: Nu åker dock jag. David Sisu var en rejäl kantboll som kan spurta men kan aldrig tro han räcker från det läget mot dessa hästar |
DD
3-3 :)
|
allasågade yarrah.... vann med hundra.... lekstuga..... jobba nu vidar hop då blir et laxar på DD!!!!! spets och slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! 33 gånger om spets och slut... 66 lax tillbaka då jobbar!
|
Nu ska alla vinna tillbaka förlusterna så det är väl bara spela Tekno Odin på spelvärdet?
|
Citat:
Läge för glasögon till Laxen...:innocent: |
Citat:
|
jackpot
jackpot på 5 rätt om tekno vinner eller?
|
uppvisning.... bara inse
|
7 rätt och V5. Pengar är pengar. Utdelningen kan man inte påverka:moneybag::cheers:
|
Citat:
Medans dasen har sämre form än Adielsson , gå emot dom båda ett par dagar kan vara lönsamt (snuskigt dyrt för honom idag). Gillar dock personer som står på sig och tror på sina spel till 110% oavsett vad andra säger, det vänder ska du se dasen och travtråden behöver någon färgklick som får folk att skratta! :cheers: |
Grattis alla som vann å skål på er... min efterhandare, tro vad ni vill:
Registrerat spel Datum: Lördag 2013-09-14 Bana: Färjestad Spelform: V75, omg. 45 Avd Ordinarie hästar 1 5 October Kronos 2 8 Hankypanky Pagan 3 1, 2, 3, 7, 10 4 6 Yield to None 5 6, 7 6 9 Yarrah Boko* 7 1, 3, 4, 6, 8 Vadet gäller startnummer 50 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 25,00 kr Kvittonummer: |