![]() |
Citat:
Nu går vi in på ölen istället :cheers: |
Gått på öl hela dagen och så klart inte 7 rätt. Det visste alla från början. Fick ett gäng med skit 5 or. Kan ha sprattlat in någon 6a på något system. Totalt ointressant. För kåt på dasen. Var klar hela veckan men blev övertalad att spika Alamo. Skäms brutalt såklart. Kraftigt homosexuell och påverkad i dag också hahaha. Gör inget. Har knappt spelat men kul att delta.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ska ni gifta er? :cheers: |
Snyggt ni som satte sjuan idag. Tyvärr gjorde jag två misstag när jag var för girig med utdelningen och inte alls trodde på Yarrah Boko men jag kommer tillbaka. Fattar inte varför jag inte läste mer vad ni skrev linfre och tobytyke. Har stor respekt för era och NiklasJs spel då ni ofta har många rätt. Nästa helg ser ni dock inte mig då jag ska nolla de nya studenterna :drunk:
|
Vad skönt!
"Tessa Anlér @Tessa_A76 3m Lotus mår bättre och är på väg hem! Tacksam, och lättad. Jösses vilken pärs. #HallstaLotus #hjälte" |
jag är inte här för att få folk att skratta... jo delvis men inte bara.... jag har massa bra ideer men inte alltid det slår in... men jag tror på mig själv alltid gjort och det ligger jag 360000 plus på i år....känns rätt ok ändå....men sticker man ut hakan får man skit också... så är det alltid...
|
Citat:
Klart du inte är det! Ska du till Sundbyholm på tisdag då? |
Citat:
|
Citat:
Ja, då får vi ses någon annan gång :cheers: |
Citat:
Jobb bara saabbar :cheers: |
Laxen?
Citat:
|
Citat:
|
Grattis vänner.
Ångrar ej V7... Registrerat spel Datum: Lördag 2013-09-14 Bana: Färjestad Spelform: V75, omg. 45 Avd Ordinarie hästar 1 1, 5 2 6, 7, 8, 10 3 1, 3, 5, 7, 9, 10 4 6, 9 5 7 Laurier Dag 6 1, 9, 10 7 8 Tekno Odin* Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr Kvittonummer: 2904 4260 XXXX XXXX Utbetalt: 7 449,00 kr |