Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Färjestad 14/9 SNIK-SNAK (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17487-v75-faerjestad-14-9-snik-snak/)

robfri 2013-09-10 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 272859)
Visst är det så. Tror Bergh dundrar mot ledningen tämligen fort även om det kanske är hårdare emot. Känns som att starthästarna kommer väga lite lätt även om de är kababla och kommer dra många streck. Inte chanslösa men känns nästan lite för veka. Val`d amour är inte heller helt usel. Tycker nog att loppet är jämnare än att jag törs lämna vikingen ogarderad.
Nu kommer väl säkert alla betalsidor att gardera och alla andra också så kan ju bli en frestande streckvärd spik också.

de på start gör sej icke besvär, bar plombier på tok för entaktad, även om den skulle vilja svara när bergh kommer hinner den inte. för mej ett givet lås med 5,6,7 i detta lopp. bläddra & gå vidare

NicklasJ 2013-09-10 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 272860)
de på start gör sej icke besvär, bar plombier på tok för entaktad, även om den skulle vilja svara när bergh kommer hinner den inte. för mej ett givet lås med 5,6,7 i detta lopp. bläddra & gå vidare

Bar Plombier tror jag är chanslös mot dessa hästar. Men troligtvis så kommer den inte vara mer streckad än 10-15% på lördag. Kan inte tänka mig något annat.
Beroende på tongångarna i slutet på veckan och streckprocenten så skulle jag kunna tänka mig att singla Laurier Dag här. Höll senast tappert mot en så fin häst som Juggle Face. Bergh pratar om att hästen är en blivande gulddivisionshäst och hästen är dessutom startsnabb och lättplacerad.

Om_sommaren 2013-09-10 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 272762)
Adrian, rejält kuskminnus?
Ospikbar helt?

javisst är den ospikbar. October är inte jättekvick från början och det blir ingen ledning här. Det är spets o slut på time machine. bara att spika

ASteffEA 2013-09-12 09:05

Avd 5 = 5, 6, 7, 14

Kalle Quivivra måste tas på allvar i detta lopp. Mellby om felfri.

ASteffEA 2013-09-12 09:18

Avd 2 =

http://www.youtube.com/watch?v=tb-gUwAgxWc

bjuder på en riktig schlagervinnare =)

Klanke 2013-09-12 12:16

:drunk:

laxdasen 2013-09-12 13:09

spikarna redan klara till lördag....Alamo Boko och Yarrah Boko. Så blir det !

manunited03 2013-09-12 15:31

Spika Tekno Odin och Mellby Viking sen är det bara att ladda på i resterande! :)

laxdasen 2013-09-12 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av manunited03 (Inlägg 273112)
Spika Tekno Odin och Mellby Viking sen är det bara att ladda på i resterande! :)

tekno odin är ruskigt illa ute..... blir ingen promenadseger alls... har en helt annan uppfattning om det loppet

niklasstoor 2013-09-12 16:33

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 273094)
spikarna redan klara till lördag....Alamo Boko och Yarrah Boko. Så blir det !

Gillar också Yarrah. Rebellion i tredje kanske?

ASteffEA 2013-09-12 18:01

FOR PLEASURE AS (DE)

BLUE ROCK

Mina spikar, bara mina =)

Champinj0nen 2013-09-13 00:52

Avd 1. Det pratas om att adrian inte är nå bra kusk men jörgen kör inte allt för bra han hlr!? De bästa kuskarna i loppet erik o björn kör inte så i intressanta hästar denna gång..?anders svansteth har hyfsad statistik på v75 13% segerprocent. Förutom listas rafiki så tycker jullex dante med peter ingves e intressant. Adrian o jörgen kommer köra som tokar?

Två starka spikar i omgången är mellby viking och tekno odin. Något jag dock lärt mig på det här forumet är att ta NicklasJ's tips o analyser på allvar..att många bra starka hästar kan sätta käppar ihjulet på mellby viking..tex laurier dag i spets..men så som viking såg ut senast...så vinner den utan galopp o utan massa oflyt i loppet.

capone 2013-09-13 08:27

min spik Yarrah Boko har fått två lopp i kroppen nu.
han ska köras med jänkarvagn för första gången

Klanke 2013-09-13 14:11

:clap: