![]() |
Citat:
Ponera att någon ryggade med mer logiskt V8 en jackpotomgång, tex Malmroth själv ;) eller någon stresspelle som inte orkar tippa själv... 2,5 system per sådan ryggare. Sen kan ju någon fått hjälp med de av TT högt rankade. Tex en sjuprocentare som tvåa i avd 7. Däremot tror jag inte genomslaget är jättestort på lägre utdelningar, där regerar framförallt Harry Boy. Så helt och hållet håller jag inte med dasen.. |
Har en mentor i trav - Olle på TP. Hans svar om detta med TT..
http://www.travpunkten.com/forum.mes...903053&forum=1 En mycket VIS spelare jag lyssnar ALLA dagar i veckan på :) |
ja olle på TP gick nog inte många år i skolan....
|
Solvalla 56 20130925 V3
Insats: 10 1: 6,8,15 2: 2,3,7,9,10 3: 2 10,00 * 15 = 150,00 kr Tackarrrrrrrr |
och se som läser aftonbladet spelar för 50 kr och får aldrig in något...där har du skillnaden..enkel logik...
|
Citat:
Var tvungen att ställa frågan på Travpunkten.com och Twitter.. Tar gärna in andra synpunkter. :cheers: Inte lika många medhåll som här i din krets. |
Citat:
Aftonblaskan läser ALLA men SS/TT väldigt få, bara de inbitna = kostar pengar. Det når aldrig allmänheten.. Så dina TT drag är snarare robotdrag än något annat. |
Citat:
Hur långt är ett snöre ? Vad säger de på twitter (Edit: om snöret) ? Klart att ex vis Harry påverkar mer på lägre utdelningar |
Citat:
Massa bra svar! Inte samma som alltid här = utvecklande ;) Sjukt störd sida detta.. |
Som bakgrund till dasens något förenklade påstående är ju sättet han spelar på, han jagar storvilt och i de "regionerna" påverkar förstås olika tjänster rejält om de råkar ha rätt.
|
Citat:
Ha det bra Helge så tar vi nya tag till Helgen :) |
Citat:
Inget är på väg att barka.. Bara olika åsikter - DET får man ha. Ha det så bra du med. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sedan finns det alltid några till som ryggar Å andra sidan drar de spel när de förlorar också REVANSCH !!! |