![]() |
ja TT har mycket bra chans att sätta den idag....
|
Cash'em gick upp i odds efter kanonvärmning, får hoppas på den att rädda kvällen.
1 Cash'em L 10 Sverige - Solvalla (Vinnare) 25/09/2013 Ingen 17.00 Levande |
Citat:
15 7 2 Och och du drar in 2 millar |
Ytterligare skrälljakt, 4 Insert Sock inte så tokig, ok provstart.
|
Kazire De Bob - avslutade visslande senast!
|
Citat:
|
nu ser det lite intressant ut:)
|
Prey, bra dasen !
SJälv gillar jag oxå den, fick in lite till 14 ggr på den hos Unibet i eftermiddags :) |
Kom igen nu, dasen...!
|
Citat:
|
Citat:
|
Lycka till Dasen, spännande
:thumbup: |
fortf ingen som tror att TT styr spelet???????????????!!!!!! tycker ni värdet är bra???? de som fortf inte förstår det måste det va nåt fel på .... måste sakna logiskt tänkande totalt...
|
Fan vilket dåligt rens
|
Citat:
|
Citat:
men visst är det konstigt att en som jag lyckades lira till 14ggr fast odds bara rensar dubbla... å andra sidan är de som har kvar oftast de med lite bättre koll Björntjänsten jaja grattis då om de är med... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
DD
9,10,11 9 LATITUDE BROLINE X 100:- |
Citat:
|
Disney kommer även den rensa väldigt dålit om den vinner i nästa, jämfört med streck% osv osv...
|
Testar en rak DD 3-2
|
Disney ser fin ut, bra för dig dasen !
|
Citat:
|
Citat:
Snarare du som hånar om man tycker annat ;) Nåväl, du vet vad jag tycker och tvärtom - räcker för mig, gillar dig ändå! |
Den tackar vi Patrik Fernlund för, lämnades som KLAR !!
|
Erik Adielssons styrningar vinner bara inte - ska plocka bort honom minst 1 månad till på allt.....
|
Deal or No Deal tjatade Molle o fröken Skoglund om på liven innan tävlingarna
|
jaha... för dåligt att missa....fyra hästar behövdes... TT får sjöa själva...
|
jävligt synd dasen!! 2an borde verkligen vunnit, kass!!!
|
Andelssystemet på valla kvar
2 9 i sista 2 vi bordet är förväntansfulla Malmrot ha gjort det, har inte kollat tt men jag antar de är kvar också Tt = malmrot |
Citat:
|
|
Är inte Deal Or No Deal en spetshäst, normalt sett, eller...?
|
Citat:
Hehe, så djävla bra - han på flaket måste bara få Nobelpriset i fysik... |
Nu får vi jobba in Latitude Broline tycker ja :=)
|
Idag har dock dasen rätt om Björntjänstens inverkan...
Travtjänsten = Solvallas andelssystem i stort sett då Malmroth är TravTjänsten. Tar förstås udden av riktigt höga utdelningar så allt annat än 2 eller 9 i sista ger högt. (Solvallas andelsspel har alltså 2, 9 i sista (?) |
drog en rak rövardubbel ikväll. 10-3. Vinner 3an så blir det 30 lakan till mig och dubbeljackpot till nästa vecka. hade suttit fint:)
|
Citat:
|