![]() |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2013-09-27 Bana: Solvalla, omg. 57 Lopp: 2 Spelform: Tvilling Hästar: 4 Summer Flirt U-hästar: 7 First Glory Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: 672A 583D 0670 8941 Vad ska man säga, iväg och köpa sig en triss:D |
Vad gött att man alltid blir lurad på vinkeln på liven när de gäller solvalla
å man har den slagna hästen som vinnare:) |
Lite synd att inte 7 fick vinna, hade rensat bättre!
|
Jaa, Jimmy fick vinna med en 60% grattis! synd på nr 7 dödens hela loppet, räckte ej fram hårt i mål.
|
Den stora frågan i senaste loppet, hur mycket dunkades in på Örjan sista minuten...?? Inte några få tusenlappar iaf. Misstänker att den/de som lastat inte var så nöjda med galoppen i sista sväng, den hade inte torskat, Örjan satt med fulla tömmar.
|
Citat:
|
Löjligt rens om favoriterna bommar i tredje...
|
Det var en ok uppvisning
|
Gött! Nu jobbar vi in Garincha Spirit i sista ;)
|
Tack Dasen, hade tänkt fegdubbla eller gå på sov-örjan pga av läget. Tänkte om.
Satte en fin LD och v4 nu:-) |
KROOOOOSSSS pra haest
|
Citat:
Bjur på bira på valla i maj nästa år:) |
Oj vad 3an pullade bort krafter
|
Citat:
nu får vi hoppas på en toksmäll då! |
Citat:
|
Rätt skönt att sitta med alla i sista istället för spik eller lås som man brukar!
LD satt med ju! |
Citat:
|
Haha, han är rolig Jorma
"Hur bra är hästen?" -"Han är lugnt, fin, bra häst" |
Han är STAAARKK också säger Jorma...:):)
|
Citat:
|
Citat:
|
de som trodde på örjans i tredje trots att den visat enbart begränsning på slutet måste ha svårt att bedöma motstånd.... tror aldrig jag haft en klarare vinnare...
|
Aja, lite surt att det blev en betrodd men samtidigt sätter man ju inte v4 och LD varje dag! Spelpengar till helgen iaf!
|
hjärnblödning att jag inte spelade LD.... men nöjd med dagen ändå.....skönt att jobba..... och även jobba:)
|
Jorma lyssnar aldrig på vad intervjuaren säger utan svarar något som han tror de frågar efter...haha...typ stark, tränat bra, fin häst....:)
|
Citat:
|
Citat:
Men grattis :cheers: |
700 för den där raden är väl bara å tacka! hade ju kunnat rensa lite bättre i första eller sista. Grattis dasen med flera som satte den idag:cheers:
|
Citat:
När det är dags för en riktigt "klar", då kommer vi höra: "denna är obegränsat klar" !!! Har jag rätt dasen ?? ::thumbup: |
Citat:
|
Åskar F var en trevlig syn bakom bilen i 4e v5
|
Citat:
fick in plats på Kaiser men bom på vinnarspelet på den oxå :claps: |
Grattis!!!!
Ge oss en klar på V5 som vi kan bygga på:) |
Citat:
|
Citat:
|
som jag brukar säga.... kan inte bara GE klara....... måste få några också.... hade bara en klar idag....
|
LOL snyggt författat dasen
|
ja jag vet jag är en språkbegåvning och analytiker utöver det vanliga... men det vet alla som känner mig....
|
v5fegis
79 5689.12 68.10 1568.10 69 |
Citat:
Ja, jag har svårt med nivåerna på dina "klara". Skicka en översättningslista :cheers: |