![]() |
Neeeeeeeeeeeej 300 plats på 15 och 200 V på 12. BYT PLATS BUUUUUUUUU satana perkele
|
Citat:
Aja lirade inget i loppet så skit samma och bara V7 på systemen som spruckit upprepat. :smoke: |
DD1. 5-10
DD2. 4-5-6-11 * 20 :moneybag: |
Tvillingen, 1,7,10 runt om. Även v/p på Zlatan Liss. Större platsspel...
|
Jag fortsätter med min favorithäst - Highspeed Call! Hur skall denne kunna förlora??? Daniel kommer ladda och denne blir alldelse för het och kroknar över Bergsåkers långa upplopp - särskilt nu när banan är något tung...
Allt över 3 gånger är GULD!!! Minns intrycket senast när han krossade motståndet... Inte värre motstånd nu... Bättre läge dock! Stig H har aldrig rätt i sina analyser så skit i vad han säger... |
DDn blir rak i dag! 3 mot 4 i andra! Oddset? 130 ggr!!!
:moneybag: |
Som mest 2 femmor.
Hoppas på pengarna tillbaka. |
Åsnornas afton tack vare turordningen...
talade precis med en som "tog de tre betrodda kallbloden".... vips ingen reserv vald. (själv donkade A9 G 7 jag men hade iaf Rino som vald reserv före myllarfax) samme person hade 12 av 15 i stoloppet men inte 15... 1 struken .... say no more... :hattenav: |
2 mot 4 menade jag såklart! Men nu har jag även 3 mot fyra, hehe! Hoppas på 3an då!
|
Pisslätt!!!! GÖTTT MOOSSS till otroligt höga 4.70!!!!
|
Tack Pilkast oddset otroligt ju.
|
Chans på 5st 6or nu på ett system om Magnus fixar sista! hoppas hoppas :cheers:
|
Hoppas GROGG12 Hoppas!!! kan ge mkt bra
|
Citat:
|
Long Night är nog tidig med denna bana... lite körning och han e stark... ser finfin ut i provstart
|