Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack v86 2/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/17751-uppsnack-v86-2-10-a/)

lepadd 2013-10-01 17:26

Uppsnack v86 2/10
 
Dags att börja klura över denna omgång. Vid första anblicken så tror jag att jag spikar två st Nurmos/Jorma hästar Feast Your Eys och Next Kronos.
Ner i arkivet och rota så man hittar några fina drag också, plus någon till spik.

spezzalizer 2013-10-01 21:36

Prawns är stenklar! SoS.

donkyklonk 2013-10-01 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av spezzalizer (Inlägg 277104)
Prawns är stenklar! SoS.

Min tanke också, sen läste jag intervju med Nurmos...

Lopp 4, 2140A 10 AGA KHAN BOKO - Jorma Kontio
Satt fast med gott om krafter kvar senast och såg kanonfin ut. Han hade tränat väldigt bra inför den starten men körde snällt då han hade ett dåligt spår och varit borta några månader. Normalt sett ska han bara gå framåt med loppet i sig och han har sett jättefin ut i träningen efteråt. Trots läget måste jag tro på en toppchans den här gången. Det blir fortsatt aluminiumskor runt om.
Balans: Skor runt om
Huvudlag: Öppet huvudlag med murphy

Lite väl optimistisk med bara ett lopp i kroppen?

Champinj0nen 2013-10-01 23:11

Prawns till ledningen o bestämmer då kommer jorma med aga khan o sätter sig i dödens. Tempot blir för tufft för aga khan o luckan kommer för latitude broline..o vinner med ett huve

varulv 2013-10-02 00:17

Lämnar mina drag redan nu, kommer vara upptagen hela dagen med hästägare från Belgien. Försöker skriva nåt matnyttigt från Vallas stallbacke imorgonkväll om jag springer på nåt där ute.

Mistral Skift, tror han kan vinna från dödens, "fläsket" håller han mkt högt vet jag.

Fox from above - trots att From Above lämnar kassa ston så måste väl något undantag finnas... Lär inte missa spets och därifrån skall hon slås.

Rose Hill Dream - Örjan upp, perfekt spår, lär bli körning då 1,3,4 alla vill ha spets, passar Örjan perfekt som vinner lätt. Spikar denna på "ALLT" imorgon!

Captivating Ås - Björn upp för andra gången på hästen, första vann han. Gick ruggigt bra senast efter trafikproblem på hela bortre lång.

I övrigt så tycker jag att favoriterna ser starka ut, tänker på Prawns och Lucky Luke Zenz (kan inte se honom förlora från spets, galopp emot).

Feast your eyes vinner inte ihjäl sig och drar mkt streck imorgon, varnar för Vulcan Brick som gått framåt med loppet senast, Jansson har ju en förmåga att skrälla..

Next Kronos vinner väl säkert sitt lopp också, trist som fan.. Jag försöker dock fälla honom.

Lycka till gossar!

Ps. Rak dubbel: 2-5!

Kyodai 2013-10-02 07:17

"Hästägare från Belgien" --- det låter det... :hattenav: Här är den stora händelsen att
byta lite spelminnen med Lasse från Krylbo...

Typ "minns du 1984 när vi satte den där v5:an..."

Ja, numera vinner man inte mycket - det var bättre förr...

Man får vara glad om det kommer in nån krona till päror och falukorv...

lepadd 2013-10-02 07:38

Citat:

Ursprungligen postat av Kyodai (Inlägg 277152)
"Hästägare från Belgien" --- det låter det... :hattenav: Här är den stora händelsen att
byta lite spelminnen med Lasse från Krylbo...

Typ "minns du 1984 när vi satte den där v5:an..."

Ja, numera vinner man inte mycket - det var bättre förr...

Man får vara glad om det kommer in nån krona till päror och falukorv...

Westerdahl? Trevligt med en sharpare från kommun. Rose hill dream blir den tredje och sista spiken till idag

dzeno 2013-10-02 09:58

Mina tidiga tankar
1) Prawns kan vara SOS, men vill ha med Aga som är riktig klassig häst och kan vinna från dödens. Om det skulle bli körning då ska Latitude B. och O.U Glide (står på tur) med
2) Garderas, glöm inte Ante Dana
3) Chansspikar Cobol Q, litar på att Erik inte blir fast, när hon äntligen fått bra lägge
4) Rikard S. stor favvo på Valla? Den ska fällas, främst med Helge Z. (debut för Nurmos) och Foot on the gas
5) Här blev min spik NK struken, gardering 1,3,4,9,10,12
6) Låser på Integrated som möter lättare och Love Leg som körs av bästa lärlingen OJA
7) Spikar Rose Hill Dream
8) Recation, Jitanes, Captivating Ås och Polly Frontline
Lycka till

laxdasen 2013-10-02 12:46

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 277130)
Lämnar mina drag redan nu, kommer vara upptagen hela dagen med hästägare från Belgien. Försöker skriva nåt matnyttigt från Vallas stallbacke imorgonkväll om jag springer på nåt där ute.

Mistral Skift, tror han kan vinna från dödens, "fläsket" håller han mkt högt vet jag.

Fox from above - trots att From Above lämnar kassa ston så måste väl något undantag finnas... Lär inte missa spets och därifrån skall hon slås.

Rose Hill Dream - Örjan upp, perfekt spår, lär bli körning då 1,3,4 alla vill ha spets, passar Örjan perfekt som vinner lätt. Spikar denna på "ALLT" imorgon!

Captivating Ås - Björn upp för andra gången på hästen, första vann han. Gick ruggigt bra senast efter trafikproblem på hela bortre lång.

I övrigt så tycker jag att favoriterna ser starka ut, tänker på Prawns och Lucky Luke Zenz (kan inte se honom förlora från spets, galopp emot).

Feast your eyes vinner inte ihjäl sig och drar mkt streck imorgon, varnar för Vulcan Brick som gått framåt med loppet senast, Jansson har ju en förmåga att skrälla..

Next Kronos vinner väl säkert sitt lopp också, trist som fan.. Jag försöker dock fälla honom.

Lycka till gossar!

Ps. Rak dubbel: 2-5!

Gav tillbaka dina sharps här:)

Klanke 2013-10-02 12:46

Provar en fräckis...

avd1. 1-2-5
avd2. 6 Mistral Skift
avd3. 3 Feast your eyes
avd4. 1-5-6-9-14
avd5. 1-6-9
avd6. 2-5-7-8
avd7. 1 Global Navigator
avd8. 1-2

kostade 90 ynka spänn ;)

laxdasen 2013-10-02 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av spezzalizer (Inlägg 277104)
Prawns är stenklar! SoS.

AGA KHAN BOKO är min enda spik idag..... krossar allt idag med rätt utrustning..... prawns tar slut idag... formen börjar vika sig och kallnar 70 kvar

laxdasen 2013-10-02 13:08

Coolt namn på nr 5 i lopp 1 RUB IT OUT! mamman välkända KLOTTER:)

capone 2013-10-02 14:13

Avd5 Spik Old Faithful nu när Next Kronos är struken

sigh 2013-10-02 15:53

Blir nog bara en DD ikväll och kör en rak med 2 hästar som kommer från bra spurter.
Thai Katie - Captivating ås

Funderade länge och väl på att göra en v86a med spik på A K Boko i första men den verkar bli stallskrik så jag lär avstå.:sweatdrop:

Nedomansky 2013-10-02 16:03

Fyra spikar i kväll: 10, i V86 1, 5 i V86 4, 9 i V86 5 och 2 i V86 8. Lycka till! :clap:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved